Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Orłach.

Zespół Szkolno-Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi w Orłach ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, ul. Szkolna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi w Orłach
    ul. Szkolna 1 1
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    REGON: 18075031300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly .pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Orłach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych telefonicznie lub pisemnie faksem na 1 do 3 dni przed wymaganą dostawą. Ilość artykułów podana w załączniku formularza ofertowego będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Orłach. Wielkość dostaw określona w załączniku nr 1 do SIWZ, tożsamym z załącznikiem nr 1 do umowy, może zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniona w wysokości ( +, - ) 40% w zakresie ilości danego asortymentu. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. Pakiet 1: Mięso, produkty mięsne, wędliny (CPV) 15100000-9 Jakość produktów musi być zgodna z jakością określoną przez Zamawiającego. Produkty nie mogą posiadać obcego zapachu, lepkości, niewłaściwego smaku, barwy. co świadczyłoby o nie zachowaniu odpowiednich norm jakości . Mięso musi być z bezpośredniego rozbioru, nie dopuszcza się dostaw mięsa w hermetycznie zamykanych opakowaniach z wydłużonym terminem przydatności do spożycia. Dostawa co najmniej trzy razy w tygodniu lub według potrzeb Zamawiającego. łącznie 4480 kg Pakiet 2: Produkty głęboko mrożone - warzywa, owoce oraz ryby CPV 15331170-9, 15221000-3 Jakość produktu musi być zgodna z jakością określoną przez zamawiającego. Ryba głęboko mrożona, bez glazury i innych dodatków (typu panierka, przyprawy), 100% ryby w 100% produktu. Produkty mrożone muszą pochodzić z I gatunku owoców i warzyw.Łącznie 1455 kg , Pakiet 3: Warzywa, owoce, warzywa przetworzone, jajka CPV 03221200-8, 15331000-7 03142500-3 Produkty pierwszego gatunku tzn. bez oznak gnicia, o jędrnej strukturze, bez obcych zapachów np. stęchlizny czy miejsca przechowywania np. piwnicy. Dostarczane wg potrzeb, z jednodniowym wyprzedzeniem nawet pięć razy w tygodniu, łącznie 15 840 kg i 14 030 szt/opakowań Pakiet 4: Różne produkty spożywcze CPV 15800000-6 Artykuły ogólnospożywcze muszą spełniać wymogi jakościowe określone przez Zamawiającego, dostarczane z jednodniowym wyprzedzeniem nawet pięć razy w tygodniu, łącznie 460 kg i 88 255 szt/opakowań Pakiet 5: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie CPV 15810000-9 Pieczywo z naturalnych składników, bez polepszaczy smaku, dostarczane codziennie w godzinach wczesnorannych. łącznie 382,50 kg Pakiet 6: Mięso drobiowe świeże CPV 15112000-6 Mięso świeże, nie dopuszcza się mięsa o obcym zapachu, lepkim dotyku, łącznie 3290 kg Pakiet 7: Wyroby ciastkarskie świeże CPV 15810000-9 Wyroby muszą być w zupełności zgodne z określoną jakością. Muszą być zgodne z wartością wagową. Nie mogą zawierać konserwantów, barwników, ulepszaczy . W skład artykułów z pakietu 7 muszą wchodzić tylko składniki naturalne, łącznie 30 200 szt /opakowań i 320 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie ustanowiono

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakośc artykułu najbardziej zbliżona do określonej przez Zamawiajacego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach