Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 8 w Oławie

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 Szkoła Podstawowa Nr 8 ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. Iwaszkiewicza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3038014 , fax. 71 3138010
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 Szkoła Podstawowa Nr 8
    ul. Iwaszkiewicza 11 11
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3038014, fax. 71 3138010
    REGON: 00110134100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.olawa.ig.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 8 w Oławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Słownik Zamówień CPV: Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010r. . dla potrzeb stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 8 w Oławie w następujących asortymentach: Pakiet 1: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze Pakiet 2: 15800000-6 - Garmażerka Pakiet 3 - 15800000- 6 - Wyroby gotowe Pakiet 4 15800000-6 - Pieczywo Pakiet 5 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Pakiet 6 15300000-1 - Owoce, warzywa Pakiet 7 15300000-1 - Ziemniaki Pakiet 8 15300000-1 - Owoce, warzywa - mrożonki Pakiet 9 15300000-1- Owoce, warzywa i podobne produkty Pakiet 10 15300000-1- Owoce i warzywa - przetwory Ilości podane na poszczególne części w załączonych formularzach cenowych będących załącznikami do wzoru oferty są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb w trakcie realizacji zamówienia. Z tego tytułu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne roszczenia. a) Wymieniony towar w częściach od 1 do 10 dostarczony przez wykonawcę na koszt własny w oryginalnych opakowaniach zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznych i ustaleniami osób zamawiających. b) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczony towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treści SIWZ, spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejsza specyfikacją wymagania. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą : (spełnia, nie spełnia) na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w Rozdziale VI SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ: o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1-3 ustawy. W przypadku składania ofert wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy- według wzoru stanowiącego Załącznik nr 13 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wskazane w Rozdziale VI pkt. 2b,c SIWZ. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Oświadczenie wykonawcy o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP stanowiącego Załącznik nr 14 do SIWZ. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do Formularza ofertowego następujące dokumenty: Formularz cenowy zgodnie z Rozdziałem X pkt. 1 b,c SIWZ ( w przypadku składania ofert wspólnej należy złożyć jeden dokument), Odpowiednie pełnomocnictwa ; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt.1d SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej ( Rozdział X pkt.1e SIWZ) Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Parafowany wzór umowy stanowiący Złącznik nr 15 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.olawa.ig.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach