Szpital Miejski w Przemyślu ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Juliusza Słowackiego 85
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 7360500;7360511;7360513 , fax. 16 7360585
- Data zamieszczenia: 2015-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Przemyślu
ul. Juliusza Słowackiego 85 85
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 16 7360500;7360511;7360513, fax. 16 7360585
REGON: 18095482000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: 114szpital.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I. Jaja, Pakiet II. Pieczywo, Pakiet III. Warzywa mrożone, Pakiet IV. Wyroby garmażeryjne świeże, Pakiet V. Ryby mrożone i przetwory rybne, Pakiet VI. Artykuły delikatesowe, Pakiet VII. Mleko i jego przetwory, Pakiet VIII. Wędliny, Pakiet IX. Mięso, Pakiet X. Mięso drobiowe mrożone. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.10) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ), będący jednocześnie Formularzem cenowym zwanej w dalszej części SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. W przypadku zrealizowania mniejszej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia niż wynika to z określonego umową przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Ponadto w przypadku dokonania zmian organizacji żywienia, skutkujących zaprzestaniem działalności kuchni szpitalnej Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca nie ma prawa do naliczenia Zamawiającemu kary umownej z tytułu odstąpienia od umowy ani kierować do Zamawiającego innych roszczeń związanych z wcześniejszym rozwiązaniem umowy, za wyjątkiem żądania wynagrodzenia za zrealizowaną część umowy. Minimalna zawartość białka dla oferowanej kiełbasy białej, zwyczajnej, parówki wp. cienkiej, pieczeni wp., kaszanki z kaszy gryczanej, pasztetu drobiowego wynosi nie mniej niż 10 %, a dla oferowanej kiełbasy szynkowej, szynki wp., gotowanej, szynki kons., polędwicy sopockiej, polędwicy z indyka, nie mniej niż 15% (dotyczy Pakietu Nr VIII), Porcje oferowanych udek winny wynosić co najmniej 230 g, a wielkość oferowanych opakowań piersi drobiowych co najmniej 1000 g. (dotyczy Pakietu Nr X). Udział mięsa oddzielanego mechanicznie w produktach wędliniarskich, stanowiących przedmiot zamówienia nie może przekroczyć 15 %, a wykaz składników dołączony do tych produktów musi precyzyjnie określać ten udział. (dotyczy Pakietu Nr XIII - X). Warunki dostaw dla Pakietów I-VII: Artykuły żywnościowe, będące przedmiotem postępowania, dostarczane do Zamawiającego muszą posiadać okres przydatności do spożycia nie krótszy niż dwie trzecie całkowitego jego okresu. Przedmiot zamówienia winien być oznakowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2014 r., poz. 669) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.). Kartony z dostarczonymi rybami mrożonymi i rybami w konserwie muszą być zamknięte, opatrzone metką papierową zawierającą zapis daty i godziny produkcji, oraz pieczęć producenta. Ponadto w przypadku ryb mrożonych, każda dostarczona partia winna posiadać podaną datę zamrożenia. Warunki dostaw dla Pakietów XIII-X: Mięso, wędliny i drób dostarczane do Zamawiającego oraz stosowane w produkcji przetworów dla jego potrzeb, musi pochodzić od producentów krajowych z bieżącego uboju. Czas pomiędzy zakończeniem rozbioru półtuszy a odbiorem mięsa surowego przez Zamawiającego nie może przekraczać 36 godzin. Pojemniki z dostarczonym towarem muszą być zamknięte i oplombowane plombą metalową przez Kontrolę Jakości oraz opatrzone metką papierową zawierającą zapis daty i godziny produkcji, pieczęć producenta oraz numer osoby pakującej (jeśli posiada) lub numer zmiany, podczas której towar został zapakowany. Przedmiot zamówienia winien być oznakowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. 2005 Nr 187 poz. 1577) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 Nr 136 poz. 914 ze zmianami). Proces zamrażania dostarczanego drobiu musi przebiegać tzw. metodą szokową. Zamrażanie elementów musi się odbywać w temperaturze min. - 40?C, przechowywane następnie w temperaturze nie wyższej niż -12 °C, zgodnie z procedurami przewidzianymi dla mięsa mrożonego, co eliminuje możliwości pogarszania się jakości elementów drobiu. Do obowiązków Dostawcy ponadto należy: Dostarczanie asortymentu zgodnie z ofertą. Transport dostarczanego asortymentu do siedziby Zamawiającego, przy użyciu pojazdu odpowiednio przystosowanego do przewożenia żywności, zgodnie z obowiązującymi normami. Odbiór towaru odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z warunkami umowy w tym zakresie oraz w oparciu o kartę kontroli przyjęcia towaru (monitorowanie CCP1), stosowaną przez Zamawiającego. Wzór Karty kontroli stanowi załącznik Nr 1 do Projektu umowy (załącznika Nr 5 do SIWZ). Ryby mrożone oraz warzywa mrożone winny być przewożone specjalistycznymi środkami transportu, posiadającymi konstrukcję i wyposażenie odpowiednie do rodzaju przewożonych artykułów (odpowiednio przystosowanymi, zapewniającymi zachowanie właściwej dla mrożonego produktu temperatury). Przedstawianie na każde żądanie Zamawiającego: - aktualnych badań weterynaryjnych partii asortymentu dostarczanego do Zamawiającego, przeznaczanego do przetworzenia dla jego potrzeb (dotyczy Pakietów XIII-X), - dokumentu potwierdzającego laboratoryjne badanie przechowalnicze w kierunku spełnienia kryteriów mikrobiologicznych w myśl Rozporządzenia Komisji (WE) nr 2073/2005 (dotyczy Pakietów XIII-X), - Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego (HDI) (dotyczy Pakietów XIII-X) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 114szpital.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół Leśnych w Lesku
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 5 w Rzeszowie
Dodano: 2016-06-10 - EZ/215/61/2016 Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 8 pakietów.
Dodano: 2016-05-12 - dostawa: różnych produktów spożywczych dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Dodano: 2016-05-09 - Cykliczne dostawy pieczywa i artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat , licząc od daty podpisania umowy
Dodano: 2016-04-27 - EZ/215/47/2016 Zakup i dostawa wędlin
Dodano: 2016-04-20 - dostawa art. ogólnospożywczych oraz mrożonek
Dodano: 2016-04-05