Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Zdrojowa 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2720424 w. 106 , fax. 12 2721246
  • Data zamieszczenia: 2012-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach
    ul. Zdrojowa 18 18
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 12 2720424 w. 106, fax. 12 2721246
    REGON: 00029202000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych. 2. Zamawiający zamawia przedmiot zamówienia publicznego wykazany w załączniku nr 2 do SWIZ -8 pakietów: część I zamówienia: pakiet nr 1 - dostawa różnych artykułów spożywczych część II zamówienia: pakiet nr 2 - dostawa pieczywa część III zamówienia: pakiet nr 3 - dostawa nabiału część IV zamówienia: pakiet nr 4 - dostawa warzyw i owoców część V zamówienia: pakiet nr 5 - dostawa różnych artykułów mrożonych część VI zamówienia: pakiet nr 6 - dostawa ryb część VII zamówienia: pakiet nr 7 - dostawa mięsa, wędlin część VIII zamówienia: pakiet nr 8 - dostawa wyrobów cukierniczych 2.1. W trakcie realizacji zamówienia ilość przedmiotowego zamówienia wykazana w załączniku nr 2 może ulec zmniejszeniu z ważnych przyczyn, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia . 2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w danym pakiecie, bez zmiany jego wartości . 3. Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną na 1 dzień przed planowaną dostawą. Zamówienia, o których mowa w pkt. 3, określać będą: wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w dniu ustalonym przez osobę upoważnioną w godz. od 7.00 do 14.00 . Wykonawca dostarcza towar własnym transportem na własny koszt, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami higieniczno-sanitarnymi . 4.1. Dostarczony towar musi być I gatunku , świeży, odpowiedniej jakości, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu . 4.2. Wędliny w opakowaniu hermetycznym . 4.3. Towar ilościowo i jakościowo niezgodny z zamówieniem nie będzie przez Zamawiającego odbierany . 4.4. Towar ilościowo będzie odbierany w dniu dostawy, natomiast jakościowo w terminie do trzech dni od dnia dostawy. 4.5. W przypadku nie przydatnego do spożycia towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu lub wymiany towaru. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych wg pakietów . 5.1.Oferta powinna obejmować całość zamówienia lub poszczególne pakiety. 5.2.Nie będą rozpatrywane oferty nie zawierające wszystkich cen w ramach poszczególnych pakietów . 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w Art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy . 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na potrzeby wykonania zamówienia . 10. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców , u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 11. Zamawiający nie wymaga wniesienia gwarancji zabezpieczenia umowy. 12. Ceny jednostkowe towaru podane w umowie nie ulegają zmianie przez okres trwania umowy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach