Przetargi.pl
Dostawa artykułów promujących w ramach projektu pn. Edukacja na lepsze jutro. Znak sprawy: DOA.III.3323-13/09

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów promujących w ramach projektu pn. Edukacja na lepsze jutro. Znak sprawy: DOA.III.3323-13/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego artykułów promocyjnych składających się na przedmiot zamówienia, tj.: Teczka konferencyjna - 2 500szt. , Bloczek 50 kartkowy - 2 500szt. , Teczka do bloczków A-4 - 2 500szt., Teczka tekturowa - 2 500szt. , Smycz z nadrukiem - 2 500szt. , Długopis metalowy - 2 500szt. , Segregator A-4 - 2 500szt. , Pamięć USB - Pendrive - 500szt., Teczka z bloczkiem 50-kartkowym oraz kalkulatorem - 400szt., Wizytownik na 120 wizytówek - 200szt. , Długopis w etui drewnianym - 200szt. , Terminarz książkowy na 2010 r. - 200szt., Zegarek na biurko - 200szt. , Torba papierowa laminowana - 2 500szt., Parasol męski - 400szt., Filiżanka ze spodkiem - 200szt., Pudełko tekturowe do zapakowania filiżanki - 200szt., Filiżanka ze spodkiem - 100szt., Pudełko drewniane do zapakowania filiżanki - 100szt., Roll-up - 2szt. . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ -Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Do zadań Wykonawcy będzie należało naniesienie na artykuły promocyjne oznaczeń, tj. napisów, herbu oraz logo (Wzory oznaczeń zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ) wskazanych dla każdej pozycji Załącznika Nr 1 do SIWZ oraz opracowanie graficzne roll upu we współpracy z Zamawiającym. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. 5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji ostateczną wersję opracowania graficznego roll- upu. Zamawiającemu przysługuje prawo do wniesienia ewentualnych uwag do opracowania. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do ich uwzględnienia i naniesienia odpowiednich poprawek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysięcy złotych 00/100 gr) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez Wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wg danych: Nazwa banku i nr konta Zamawiającego: BGŻ OR Kielce 16 2030 0045 1110 0000 0114 2380 Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony, na dostawę artykułów promocyjnych w ramach projektu pn. Edukacja na lepsze jutro. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie wypłacenia Zamawiającemu przez poręczyciela lub gwaranta kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 12 i 13. Dokument może zostać załączony do oferty lub złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert z dopiskiem: Wadium - przetarg nieograniczony, na dostawę artykułów promocyjnych w ramach projektu pn. Edukacja na lepsze jutro. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcom, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b. który został wykluczony z postępowania; c. którego oferta została odrzucona. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 9 lit. b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero - jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI SIWZ. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców, tj. każdy z Wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także musi spełnić wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy Wykonawca oddzielnie składa oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI pkt 3 lit b i c SIWZ oraz łącznie oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI pkt 1, 2, 3 lit. a, 4 lit. a, b SIWZ oraz łącznie wnoszą wadium, o którym mowa w rozdziale VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z : 1. Wypełnionego Formularza ofertowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. 3. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków podmiotowych udziału w postępowaniu: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 3 do SIWZ; b) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 4 do SIWZ; c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo właściwego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). W przypadku składania oferty przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający. 4. Dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) opis oferowanego produktu (karta produktu) wskazujący na jego cechy, takie jak: materiał, wymiary, kolorystyka, jego charakterystyczne cechy - dla każdego artykułu promocyjnego składającego się na przedmiot zamówienia. b) zdjęcie artykułu promocyjnego przedstawiającego produkt w taki sposób, aby możliwa była jego weryfikacja pod względem zgodności z opisem Zamawiającego, tzn. powinna przedstawiać jego cechy charakterystyczne - dla każdego artykułu promocyjnego składającego się na przedmiot zamówienia. 5. Pełnomocnictwa określającego jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa). 6. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółka cywilna) zobowiązani są przedłożyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał, notarialnie potwierdzona kopia lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa). 7. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 3 lit c zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 7 niniejszego rozdziału. 9. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach