Przetargi.pl
Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, Mątewska 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    Mątewska 17
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350719
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego określono w załączniku nr 1 do SWZ.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:- przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów i materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy (specyfikacja techniczna), - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości określonego asortymentu w zależności od potrzeb Zamawiającego,- przedmioty zamówienia będą dostarczane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie szczegółowych zleceń z określeniem ilości i asortymentu, - Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia nieodpłatnie własnym transportem do siedziby Zamawiającego przy ul. Mątewskiej 17, alei Ratuszowej 38 oraz ul. Poznańskiej 133A w Inowrocławiu w dni robocze w godzinach pracy Starostwa Powiatowego, tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30,- zlecenia będą przesyłane przez Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy. Wykonawca niezwłocznie (najpóźniej w tym samym dniu od przesłania zlecenia, o którym mowa w zdaniu pierwszym) potwierdzi otrzymanie (e-mailem) przyjęcia zamówienia,- Wykonawca zobowiązuje się realizować poszczególne zlecenia w ciągu 3 dni roboczych od jego otrzymania przez cały okres trwania umowy, - Zamawiający gwarantuje minimalną realizację umowy na poziomie co najmniej 80% jej wartości,- wymagany certyfikat potwierdzający, że teczki papierowe i kartony archiwizacyjne wykonane są z papieru bezkwasowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach