Uniwersytet Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Gagarina
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 114 010 , fax. 566 542 944
- Data zamieszczenia: 2019-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
ul. Gagarina 11
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 114 010, fax. 566 542 944
REGON: 13240000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (zadanie 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (zadanie 2 zamówienia). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (zadanie 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (zadanie 2 zamówienia) bezpośrednio do jednostek Zamawiającego zlokalizowanych w Toruniu lub w Piwnicach k/Torunia (poczta: 87-148 Łysomice) albo w Bachotku (kod pocztowy 87-313 Brzozie). 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a i załącznik nr 1b do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a i załącznik nr 6b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1) dla zadania 1 – 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy, 00/100); 2) dla zadania 2 – 4 500,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące pięćset, 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Dodano: 2022-07-21 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz artykułów biurowych
Dodano: 2021-02-24 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2021-01-08 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2020-12-03 - Zakup materiałów biurowych na 2021 rok
Dodano: 2020-11-12 - Zakupu artykułów biurowych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
Dodano: 2020-09-11 - Dostawa sukcesywna: zadanie 1 – artykułów papierniczo-biurowych; zadanie 2 – papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania.
Dodano: 2020-07-28 - Dostawa artykułów biurowych dla Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu
Dodano: 2020-06-15 - Zakup materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2019-12-12 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2019-11-05