Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i papieru kserograficznego oraz wkładów barwiących, drukujących, powielaczy i akcesoriów komputerowych.

Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-365 Białystok, ul. Pogodna 63/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 747 3800 , fax. 85 747 3861
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
    ul. Pogodna 63/1 63/1
    15-365 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 747 3800, fax. 85 747 3861
    REGON: 05086921300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i papieru kserograficznego oraz wkładów barwiących, drukujących, powielaczy i akcesoriów komputerowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: I. Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i papieru kserograficznego; II. Dostawa wkładów barwiących, drukujących, powielaczy i akcesoriów komputerowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części I i II zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Podane szacunkowe ilości w części I i II służą określeniu wielkości przedmiotu zamówienia i wyliczenia ceny ofertowej. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości danego rodzaju w każdym czasie, a Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu dokonywanych zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy w ramach wartości nominalnej zobowiązania umownego. 5. Produkty z części I i II będą zamawiane sukcesywnie, dokonywane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. 6. Realizacja zamówień będzie dokonywana do 2 dni od dnia złożenia zamówienia. 7. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w ustalonym terminie, do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego. 8. Dostarczane produkty (I i II części) muszą być nowe, wolne od wad, dobrej jakości oraz muszą spełniać wymogi Polskich Norm. 9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad dostarczonych produktów Wykonawca wymieni je niezwłocznie na nowe, pozbawione wad, nie później niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia zamówienia. 10. Wykonawca na dostarczane produkty udzieli gwarancji zgodnie z gwarancją producenta (dotyczy produktów z I i II części). 11. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia dla części I i II: I. Artykuły biurowe, papiernicze i papier kserograficzny; 1) Podane parametry techniczne mają charakter podstawowy, w związku z tym oferowany asortyment może charakteryzować się lepszymi parametrami, dotyczy to także asortymentu posiadającego zapis równoważne; 2) Minimalny okres gwarancji nie krótszy niż: -24 miesięcy na: dziurkacze, kalkulatory i zszywacze. II. Wkłady barwiące, drukujące, powielacze oraz akcesoria komputerowe. 1) Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, tj. wyprodukowanych przez producenta urządzeń, które przedstawiono w Załączniku Nr 1 do SIWZ w Części II. 2) Opis potrzeb Zamawiającego zawiera typ sprzętu, jakim dysponuje i orientacyjne ilości. 3) Produkty muszą być fabrycznie opakowane oraz fabrycznie nowe. a) fabrycznie nowe: - produkty wykonane z nowych elementów tzn. nowe dysze, tusz, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, - w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, - posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. b) równoważny tzn. produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia; 4) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; 5) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone; 6) Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne certyfikaty/dokumenty potwierdzające zgodności techniczne (raport z testów wydajności, w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO IEC 24711 dla wkładów atramentowych, ISO IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych lub norm równoważnych). 7) Jeśli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych artykułów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni materiały eksploatacyjne na produkty nowe, spełniające wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny w terminie 2 dni od zgłoszenia zawiadomienia; 8) Wykonawca złoży oświadczenie, że w przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż oryginalne, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy urządzenia w siedzibie Zamawiającego w terminie 2 dni od zgłoszenia uszkodzenia, a w przypadku konieczności naprawy specjalistycznej w terminie 5 dni od zgłoszenia oraz pokrycie kosztów tej naprawy i przejmie odpowiedzialność za straty, które Zamawiający poniesie, w tym związane z utratą gwarancji (Załącznik Nr 9 do SIWZ); 9) Wykonawca zobowiązany będzie również do pokrycia kosztów ekspertyzy w przypadku, gdy będzie z niej wynikać, iż awaria lub uszkodzenie urządzenia spowodowane zostały zastosowaniem dostarczonego równoważnika; 10) W przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy o tej samej jakości; 11) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych: - logo producenta, - nazwę (typ, symbol) materiału, - numer katalogowy, - opis zawartości, - termin przydatności do użycia, 12) Minimalny okres gwarancji, przydatności, uważa się datę ważności udzieloną przez producenta (tłoczoną na opakowaniu), lecz nie mniej niż: -12 miesięcy od dnia dostarczenia towaru - dotyczy wkładów barwiących, drukujących i powielaczy; -24 miesiące od dnia dostarczenia towaru - dotyczy kaset czyszczących, klawiatur i myszy komputerowej, bezprzewodowej, pendrive;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach