Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2012-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2012: Zamówienie obejmuje dostawę artykułów biurowych zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym określonym w załączniku nr 1 do umowy, wraz z transportem i wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, do następujących placówek MOPR: 1. MOPR siedziba główna ul. Cześnikowska 18 2. MOPR Dział Ekonomiczny ul. Cześnikowska 18B 3. MOPR Filia Grunwald ul. Matejki 50 III piętro 4. MOPR Program Pomocy Rodzinie z Osobą Uzależnioną, ul. Matejki 50 parter 5. MOPR Twórcze Rozwiązywanie Trudności Wychowawczych, ul. Matejki 50 parter 6. MOPR Filia Jeżyce ul. Długosza 18a 7. MOPR Filia Nowe Miasto os. Piastowskie 81 8. MOPR Filia Stare Miasto ul. Ratajczaka 5/7 9. MOPR Filia Wilda ul. Opolska 58 10. MOPR Filia Piątkowo os. W. Łokietka 104 11. MOPR Sekcja ds. DPS w budynku PCŚ ul. Wszystkich Św. 1 III piętro 12. MOPR Projekt PAW, ul. Dąbrowskiego 23/1 Główny przedmiot zamówienia: CPV - 3019000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe. Dodatkowe przedmioty zamówienia: CPV - 30197630-1 - Papier do drukowania. Całość zamówienia należy realizować w dwóch dostawach (marzec, wrzesień) na poszczególne placówki MOPR, zgodnie z pisemnym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego w terminie 3 dni przed dostawą w ww. miesiącach. Szczegółowy wykaz artykułów biurowych oraz ich ilość będący podstawą do obliczenia ceny wykonania zamówienia przez dostawcę stanowi załącznik nr 1 do umowy. Podane w załączniku nr 1 do umowy nazwy artykułu mają na celu przybliżenie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie artykułów biurowych równoważnych w stosunku do wskazanych z nazwy, pod warunkiem posiadania przez te artykuły niegorszych parametrów. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 z funkcją drukarki czarno - białej (monochromatycznej), kserokopiarki i skanera.
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do faksów oraz dostawa płyt CD i DVD dla SPZOZ w Krotoszynie
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa artykułów i sprzętu kancelaryjno-biurowego oraz papieru dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-01 - AG.271/01/16
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa różnych artykułów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i kopiarek
Dodano: 2016-03-09 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim 3 części: Część I - zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, Część II - zakup i dostawa artykułów biurowych dla II Oddziału ZUS w Poznaniu, Część III - zakup i dostawa artykułów biurowych dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2016 r.
Dodano: 2016-02-03 - sukcesywną dostawę materiałów biurowych - przyborów do pisania dla jednostek UAM
Dodano: 2016-01-28