Izba Celna w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-413 Olsztyn, ul. Dworcowa 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5397015 , fax. 089 5397016
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Olsztynie
ul. Dworcowa 1 1
10-413 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5397015, fax. 089 5397016
REGON: 51063603900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ww.olsztyn.ic.gv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY IZBY CELNEJ W OLSZTYNIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Izby Celnej w Olsztynie. a) Wszystkie artykuły muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229 poz. 2275 z późn. zm.). Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym w załączniku do niniejszej specyfikacji: wykazie asortymentowo- ilościowym, posiadać określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. b) Wszystkie artykuły biurowe muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. c) Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu CE- mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. d) Na artykuły biurowe wymienione w pozycjach 97, 99, 100, 101 w załączniku do formularza oferty wykonawcy muszą udzielić minimum 12 miesięcznej gwarancji. e) Sukcesywne dostawy towarów będą następować w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (pismo, fax, e-mail). f) Miejscem dostawy towaru jest magazyn, w siedzibie zamawiającego (Olsztyn, ul. Dworcowa 1). g) W przypadku, gdy z przyczyn organizacyjnych niemożliwe będzie złożenie towaru w miejscu, o którym mowa w pkt f, zamawiający wskaże inne miejsce dostawy na terenie miasta Olsztyn. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wszyscy wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej w wymaganym terminie, zostaną zaproszeni do udziału w licytacji elektronicznej i pisemnie zaproszeni przez zamawiającego do składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przystępując do udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej - na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia; 2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy oraz o braku podstaw wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.; 3. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do podpisywania dokumentów składanych w przedmiotowym postępowaniu - wzór upoważnienia stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia. 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty wyżej wyszczególnione mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania wniosku z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Papier kserograficzny oraz papier komputerowy
Dodano: 2016-06-29 - dostawa papieru do drukarek i ksero
Dodano: 2016-01-28 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2016-01-07 - Dostawy papieru kserograficznego, kopert, teczek i innych materiałów biurowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie i jednostek terenowych Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa artykułów papierniczo - biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie w związku z realizacją projektu Równi na rynku pracy wdrażanego w ramach Gwarancji dla młodzieży - Operacji wspieranej w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych, z realizacją zadań Funduszu Pracy oraz realizacją projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zadań własnych
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa artykułów papierniczo - biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie w związku z: funkcjonowaniem i prowadzeniem dokumentacji w jednostkach w ramach utrzymania projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, realizacją zadań Funduszu Pracy oraz realizacją projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-05-21 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2015-01-13 - Dostawa papieru kserograficznego (CPV 30197644-2), artykułów papierniczo - biurowych ( CPV 30190000-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe ) oraz tonerów do drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych (CPV 30125100-2- wkłady barwiące) na potrzeby funkcjonowania i prowadzenia dokumentacji w Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Olsztynie
Dodano: 2014-12-04 - dostawa artykułów papierniczo - biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby funkcjonowania i prowadzenia dokumentacji w jednostkach w ramach utrzymania projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2014-11-14 - Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie i jednostek terenowych Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego
Dodano: 2014-11-06