Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY IZBY CELNEJ W OLSZTYNIE

Izba Celna w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-413 Olsztyn, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5397015 , fax. 089 5397016
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Olsztynie
    ul. Dworcowa 1 1
    10-413 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5397015, fax. 089 5397016
    REGON: 51063603900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.olsztyn.ic.gv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY IZBY CELNEJ W OLSZTYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Izby Celnej w Olsztynie. a) Wszystkie artykuły muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229 poz. 2275 z późn. zm.). Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym w załączniku do niniejszej specyfikacji: wykazie asortymentowo- ilościowym, posiadać określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. b) Wszystkie artykuły biurowe muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. c) Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu CE- mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. d) Na artykuły biurowe wymienione w pozycjach 97, 99, 100, 101 w załączniku do formularza oferty wykonawcy muszą udzielić minimum 12 miesięcznej gwarancji. e) Sukcesywne dostawy towarów będą następować w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (pismo, fax, e-mail). f) Miejscem dostawy towaru jest magazyn, w siedzibie zamawiającego (Olsztyn, ul. Dworcowa 1). g) W przypadku, gdy z przyczyn organizacyjnych niemożliwe będzie złożenie towaru w miejscu, o którym mowa w pkt f, zamawiający wskaże inne miejsce dostawy na terenie miasta Olsztyn.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wszyscy wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej w wymaganym terminie, zostaną zaproszeni do udziału w licytacji elektronicznej i pisemnie zaproszeni przez zamawiającego do składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przystępując do udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej - na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia; 2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy oraz o braku podstaw wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.; 3. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do podpisywania dokumentów składanych w przedmiotowym postępowaniu - wzór upoważnienia stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia. 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty wyżej wyszczególnione mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania wniosku z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach