Augustowskie Centrum Edukacyjne ogłasza przetarg
- Adres: 16-300 Augustów, Al. Kard. Wyszyńskiego 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 6432861 , fax. 087 6432861
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Augustowskie Centrum Edukacyjne
Al. Kard. Wyszyńskiego 3 3
16-300 Augustów, woj. podlaskie
tel. 087 6432861, fax. 087 6432861
REGON: 00018455000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ace.pol.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych na Potrzeby Biura Projektu ARCHIMEDES - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Biura Projektu ARCHIMEDES zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; - Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, dostawy o podobnym charakterze o wartości minimalnej 18.000 zł brutto. 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz zaznaczeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ace.pol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących, faksów dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
Dodano: 2016-03-24 - Dostaw tuszy i tonerów na potrzeby Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego, jednostek organizacyjnych powiatu oraz SP ZOZ w Siemiatyczach
Dodano: 2015-11-26 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2015-04-22 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PŁYT CD
Dodano: 2015-04-20 - sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów wraz z ich utylizacją
Dodano: 2015-04-02 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PŁYT CD
Dodano: 2015-04-02 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów wraz z ich utylizacją
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2015-02-25