Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych

Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-537 Poznań, ul. Kościelna 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8463819 , fax. 61 8463820
  • Data zamieszczenia: 2013-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
    ul. Kościelna 37 37
    60-537 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8463819, fax. 61 8463820
    REGON: 63976996400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego został określony w załączniku nr 6 stanowiącym integralną część SIWZ. 3. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczanego przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3a i b, Wawrzyńca 11 oraz Oddziałów Zamiejscowych: w Kaliszu, ul. Serbinowska 5, Koninie, ul. Zakładowa 4, Lesznie, ul. Śniadeckich 5 oraz Pile, al. Niepodległości 24. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, przy czym przez równoważność rozumie się oferowanie asortymentu biurowego posiadającego: 5.1. co najmniej te same cechy (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co artykuły podane w wykazie asortymentowo-ilościowym materiałów biurowych zawartym w załączniku 6 do SIWZ i 5.2. parametry techniczne na poziomie co najmniej takim, jak wskazane przez Zamawiającego (w tym zakresie Zamawiający dopuszcza również rozwiązania lepsze niż opisane przez niego, w szczególności wynikające z unowocześnionej technologii). 5.3. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Wykonawca obowiązany jest w treści oferty do podania nazwy (modelu) równoważnego artykułu oraz nazwy producenta; wykazania równoważności poprzez podanie w składanej ofercie właściwości materiału zamiennego (opis właściwości technicznych). 6. Wykonawca zapewnia: 6.1. dokonywanie zamówień za pośrednictwem faksu - Zamawiający pozostawia u siebie potwierdzenie wysłania zamówienia, 6.2. przyjmowanie zamówień w godz. od 7:30 do godz. 15:30, od poniedziałku do piątku, 6.3. dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby jednostki, która złożyła zamówienia, w nieprzekraczalnych terminach: a) w Poznaniu - zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 w dniu następnym najpóźniej do godz. 12:00, - zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 w ciągu dwóch dni do godz. 10:00 trzeciego dnia, b) w oddziałach zamiejscowych w Pile, Lesznie, Kaliszu i Koninie - zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 w ciągu dwóch dni do godz. 10:00, - zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 w ciągu dwóch dni najpóźniej do godz. 15:00 7. Przedmiot umowy jest fabrycznie nowy tj. wykonany z nowych elementów, wcześniej nieużywanych, nieregenerowanych ani nieprefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, nieposiadających żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 8. Ilości wskazane w załącznikach nr 6 i nr 7 do SIWZ mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w Formularzu cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach