Miasto Chełm ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5652223, 5652073 , fax. 082 5652254
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
ul. Lubelska 63 i 65
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5652223, 5652073, fax. 082 5652254
REGON: 11019823800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i papierniczych do organizacji biura projektu w ramach realizacji przez Miasto Chełm Projektu pod nazwą Z wiedzą ku przyszłości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych do organizacji biura projektu w ramach realizacji przez Miasto Chełm Projektu pod nazwą Z wiedzą ku przyszłości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1) papieru ksero format A 4 - 2 ryzy 2) segregatorów powlekanych - 20 szt. 3) zestawu paneli informacyjnych Sherpa* w formie ramki z przezroczystymi koszulkami do umieszczenia dokumentów w formacie A 4 - 1 zestaw 4) tacek na dokumenty w formacie A 4 - 10 szt. 5) pojemnika na biurko z 4 szufladami Esselte* - 1 szt. 6) przybornika sześcioelementowego na biurko z drewna lakierowanego - 1 szt. 7) spinaczy małych trójkątnych op. po 100 szt. - 5 8) spinaczy dużych krzyżakowych op. po 50 szt. - 3 9) zszywaczy Eagle* metalowych na zszywki 24/6, 26/6 - 2 szt. 10) dziurkacza do grubego pliku kartek (do 65) LEITZ* - 1 szt. 11) przybornika na biurko - 1 szt. 12) cienkopisów z fibrową końcówką CENTROPEN* oprawioną metalem 10 szt. 13) pióra wiecznego w kolorze metalicznym lakierowanego z zakręcaną skuwką - 1 szt. 14) zestawu karteczek samoprzylepnych (5 kolorów po 25 szt. w każdym kolorze dla każdego z rozmiarów) zawierających min. 100 listków w rozmiarze 7,6x10,5 cm; 100 listków w rozmiarze 5 cmx1,2 cm - 10 zestawów 15) skoroszytów z zawieszką plastikową A 4 do segregatora - 100 szt. 16) zakreślaczy fluoroscencyjnych do pisania na wszystkich rodzajach papieru komplet 6 szt./kolorów - 2 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zestawienie artykułów biurowych i papierniczych stanowi załącznik do wzoru umowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających wymagane parametry preferowanego typu danego artykułu biurowego i papierniczego podanego w Zestawieniu. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną musi podać informację o proponowanym produkcie oraz nazwę oferowanego produktu zgodnie ze wzorem druku stanowiącym załącznik nr 2 ( kalkulacja ceny oferty) do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności lub nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2016-02-18 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych - numer Zp/pn/20/2016
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa papieru do urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-71/15)
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa Zadanie nr 1- papieru kserograficznego, Zadanie nr 2 teczek aktowych wiązanych i teczek aktowych wiązanych wykonanych z kartonu bezkwasowego dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2015-10-15 - dostawa papieru do wydruków
Dodano: 2015-09-09 - Dostawa sukcesywna papieru biurowego i papieru brajlowskiego z podziałem na części dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2015-07-15 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2015-02-17 - Zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych
Dodano: 2014-12-01 - dostawa papieru do wydruków
Dodano: 2014-09-04 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM
Dodano: 2014-08-26