Przetargi.pl
dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Czarnkowie.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2552225 , fax. 067 2530178
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Rybaki 3 3
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2552225, fax. 067 2530178
    REGON: 57079094000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Czarnkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W okresie od daty podpisania umowy Zamawiający będzie dokonywał zakupu ww. materiałów na podstawie jednorazowych pisemnych zapotrzebowań składanych przez Wydziały Starostwa Powiatowego w Czarnkowie. Termin realizacji dostaw w ciągu 48 godzin od chwili przekazania zapotrzebowania. Oferowane materiały biurowe i papiernicze muszą mieć gwarancję na okres nie krótszy niż 6 miesięcy. Na opakowaniach dla których producent określił termin gwarancji musi być ona widoczna i spełniać wymagania zamawiającego. Dostarczane materiały, które będą niezgodne z opisem i dokumentacją zdjęciową stanowiącą załącznik do oferty nie będą przyjmowane przez Zamawiającego i traktowane będą jako niezgodne ze specyfikacją. Do oferty załączona zostanie wykonana przez oferenta specyfikacja techniczna zamówienia składająca się np. ze zdjęć, wycinków z katalogów itp. przedstawiających każdy proponowany materiał wraz z opisem technicznym proponowanego materiału. Każde zdjęcie, wycinek itp. musi być oznaczony numerem materiału do którego się odnosi. Dokumentacja musi być ułożona po kolei począwszy od nr 1. Zdjęcia lub wycinki z katalogów muszą w sposób czytelny i jednoznaczny odnosić się (potwierdzać) określone wymagania wskazane przez Zamawiającego w szacunkowym zestawieniu materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach