Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2109330, 2109337 , fax. 067 2109332
- Data zamieszczenia: 2010-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości 33/35 33/35
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2109330, 2109337, fax. 067 2109332
REGON: 57079948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i materiałów papierniczych dla Starostwa Powiatowego w Pile - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Starostwa Powiatowego w Pile artykułów biurowych i materiałów papierniczych. 2. Orientacyjne ilości zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Załącznik ten składa się z dwóch części - osobno dla każdej części zamówienia. Ponadto podział każdej części zamówienia w tym załączniku wynika z dwóch źródeł finansowania. 3. Zamawiający rozdziela przedmiot zamówienia na dwie części. 4. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia. Opis części zamówienia - według załącznika nr 4 do SIWZ: I część - artykuły biurowe - szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr A1, załącznik nr A2 II część - materiały papiernicze - szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr B1, załącznik nr B2. Podane w załączniku nr 4 niektóre artykuły biurowe i materiały papiernicze dotyczą konkretnych marek. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów biurowych i materiałów papierniczych równoważnych. Równoważne - nie gorszej jakości i spełniające wymagania względem parametrów określonych przez Zamawiającego. Wykonawca, wypełniając Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularze cenowe - jest zobowiązany do wpisania w kolumnie nr 3 markę oferowanego artykułu biurowego bądź materiału papierniczego. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na rozwiązanie równoważne, wpisane marki oferowanego produktu są podstawą wykazania, że te artykuły biurowe i materiały papiernicze spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Materiały dostarczane będą każdorazowo na podstawie i zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość składania zamówień faksem lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione materiały, nie później niż w okresie 3 dni od dnia otrzymania zamówienia. Materiały będą dostarczane transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Warunki płatności: - do 14 dni licząc od dnia poprawnie złożonej faktury, - płatnikiem faktury jest Powiat Pilski. 7. Gwarancja - dostarczane materiały winne być objęte gwarancją. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 z funkcją drukarki czarno - białej (monochromatycznej), kserokopiarki i skanera.
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do faksów oraz dostawa płyt CD i DVD dla SPZOZ w Krotoszynie
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa artykułów i sprzętu kancelaryjno-biurowego oraz papieru dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-01 - AG.271/01/16
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa różnych artykułów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i kopiarek
Dodano: 2016-03-09 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim 3 części: Część I - zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, Część II - zakup i dostawa artykułów biurowych dla II Oddziału ZUS w Poznaniu, Część III - zakup i dostawa artykułów biurowych dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2016 r.
Dodano: 2016-02-03 - sukcesywną dostawę materiałów biurowych - przyborów do pisania dla jednostek UAM
Dodano: 2016-01-28