POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, pl. Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8785434 , fax. 061 8785215
- Data zamieszczenia: 2010-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania
pl. Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8785434, fax. 061 8785215
REGON: 00051419900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podsektor samorządowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz. Zaoferowane artykuły biurowe muszą być dobrej jakości tzn. muszą być niezawodne, trwałe, praktyczne i bezpieczne w użytkowaniu. Zaoferowane artykuły, które nie ulegające bezpośredniemu zużyciu muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad w terminie 7 dni od zgłoszenia reklamacyjnego. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego w drodze elektronicznej: 5, 10, 15, 20, 25, oraz 30 dnia każdego miesiąca. W przypadku gdy 5, 10, 15, 20, 25, 30 przypada w sobotę, niedzielę lub święto, zamówienia mogą być składane w pierwszym dniu roboczym przypadający po sobocie, niedzieli lub święcie. W zamówieniach określona będzie ilość, rodzaj artykułów oraz wskazane będzie miejsce tj. adres i numer pokoju, do którego Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć artykuły i które to miejsce będzie miejscem wydania artykułów. W załączniku nr 2 podano adresy do których wykonawca będzie dostarczał artykuły. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować każde zamówienie i dostarczyć artykuły do wskazanego w zamówieniu miejsca w terminie 7 dni od jego przekazania przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu lub producenta. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz należy traktować jako typu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.800zł ( słownie: tysiąc osiemset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 z funkcją drukarki czarno - białej (monochromatycznej), kserokopiarki i skanera.
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do faksów oraz dostawa płyt CD i DVD dla SPZOZ w Krotoszynie
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa artykułów i sprzętu kancelaryjno-biurowego oraz papieru dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-01 - AG.271/01/16
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa różnych artykułów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i kopiarek
Dodano: 2016-03-09 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim 3 części: Część I - zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, Część II - zakup i dostawa artykułów biurowych dla II Oddziału ZUS w Poznaniu, Część III - zakup i dostawa artykułów biurowych dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2016 r.
Dodano: 2016-02-03 - sukcesywną dostawę materiałów biurowych - przyborów do pisania dla jednostek UAM
Dodano: 2016-01-28