Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki ogłasza przetarg
- Adres: 20-090 Lublin, ul. Jaczewskiego 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7478027 w. 222 , fax. 081 7478646
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
ul. Jaczewskiego 2 2
20-090 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7478027 w. 222, fax. 081 7478646
REGON: 00028852100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imw.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa aparatury naukowo-badawczej z podziałem na 15 zadań. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa aparatury naukowo-badawczej z podziałem na 15 zadań: ZADANIE 1 MIKROSKOP BADAWCZY Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 2 WIELOPARAMETROWY CZYTNIK MIKROPŁYTEK Z POMIAREM FLUORESCENCJI, LUMINESCENCJI I ABSORBANCJI ZADANIE 3 KOMORA LAMINARNA BIOHAZARD 120 cm Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 4 ZESTAW WIRÓWEK LABORATORYJNYCH Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM ZADANIE 5 INKUBATOR Z ATMOSFERĄ CO2 ZADANIE 6 ZASILACZ UNIWERSALNY DO ELEKTROFOREZY Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 7 ZESTAW DO ELEKTROFOREZY KOMETA DNA ZADANIE 8 WAGA ANALITYCZNA I PRECYZYJNA, LEGALIZOWANA, Z KALIBRACJĄ ZEWNĘTRZNĄ, WŁĄCZNIE Z ODWAŻNIKIEM KONTROLNYM ZADANIE 9 WAGA LABORATORYJNA ZADANIE 10 pH -METR Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 11 CIEPLARKA Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 12 ŁAŹNIA WODNA Z PŁASKĄ POKRYWĄ I ZESTAWEM PIERŚCIENI Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 13 TERMOBLOK Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 14 WYTRZĄSARKA - VORTEX Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 15 LODÓWKA Z ZAMRAŻALNIKIEM DOLNYM, WOLNOSTOJACA-2 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeśli Wykonawca spełnia powyższe warunki winien przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do siwz. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona na podstawie przedłożonych przez wykonawcę powyższych dokumentów według reguły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunków wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ? Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2/ oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji, - przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: 3.foldery lub prospekty producentów urządzeń zawierające dokładne parametry techniczne oferowanych urządzeń w poszczególnych częściach, w której Wykonawca bierze udział, Ponadto : 1.wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku; 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konsorcjum, spółka cywilnado oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych ; 3.Oświadczenie, że Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części, które zamierza powierzyć podwykonawcom załącznik nr 4 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna W przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, 2.wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców, 3. oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4. każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych . 5.wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imw.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa przepływomierzy (2 szt.) do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach projektu pt. Sezonowe zmiany emisji gazów cieplarnianych (metanu, dwutlenku węgla i podtlenku azotu) w zależności od technologicznego etapu procesu oczyszczania ścieków w laboratoryjnym modelu oczyszczalni typu SBR;, nr projektu: 2015/17/N/ST10/02194, finansowanego w ramach konkursu PRELUDIUM 9 przez Narodowe Centrum Nauki
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urządzeń laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa wyposażenia do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach projektu pt. Badania struktury molekularnej samo-organizujących się frakcji pektyn roślinnych ścian komórkowych, nr umowy: UMO-2015/17/B/NZ9/03589, finansowanego w ramach konkursu OPUS 9 przez Narodowe Centrum Nauki Część I - Zestaw do homogenizowania próbek stałych - 1 szt. Część II - Eksykator próżniowy - 1 szt. znak sprawy: A-2401-17/2016
Dodano: 2016-06-08 - dostawa materiałów pomocniczych w roku 2016, znak sprawy DZ-2501/171/16
Dodano: 2016-05-31 - BZP/PN/33/2016 - Dostawa systemu do wielokanałowej analizy drgań wraz z oprogramowaniem umożliwiającym rejestrację danych czasowych, akwizycję danych w czasie rzeczywistym i zarządzania danymi
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa materiałów pomocniczych i odczynników laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego i szkła laboratoryjnego
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego - numer Zp/pn/42/2016
Dodano: 2016-04-14 - dostawa materiałów pomocniczych w roku 2016, znak sprawy DZ-2501/104/16
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa materiałów laboratoryjnych
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa komory anaerobowej rękawicowej wraz z komorą wstępną z możliwością precyzyjnego kontrolowania atmosfery gazu obojętnego dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2016-03-17