Przetargi.pl
dostawa aparatury naukowo-badawczej z podziałem na 15 zadań.

Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki ogłasza przetarg

  • Adres: 20-090 Lublin, ul. Jaczewskiego 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7478027 w. 222 , fax. 081 7478646
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
    ul. Jaczewskiego 2 2
    20-090 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7478027 w. 222, fax. 081 7478646
    REGON: 00028852100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa aparatury naukowo-badawczej z podziałem na 15 zadań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa aparatury naukowo-badawczej z podziałem na 15 zadań: ZADANIE 1 MIKROSKOP BADAWCZY Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 2 WIELOPARAMETROWY CZYTNIK MIKROPŁYTEK Z POMIAREM FLUORESCENCJI, LUMINESCENCJI I ABSORBANCJI ZADANIE 3 KOMORA LAMINARNA BIOHAZARD 120 cm Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 4 ZESTAW WIRÓWEK LABORATORYJNYCH Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM ZADANIE 5 INKUBATOR Z ATMOSFERĄ CO2 ZADANIE 6 ZASILACZ UNIWERSALNY DO ELEKTROFOREZY Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 7 ZESTAW DO ELEKTROFOREZY KOMETA DNA ZADANIE 8 WAGA ANALITYCZNA I PRECYZYJNA, LEGALIZOWANA, Z KALIBRACJĄ ZEWNĘTRZNĄ, WŁĄCZNIE Z ODWAŻNIKIEM KONTROLNYM ZADANIE 9 WAGA LABORATORYJNA ZADANIE 10 pH -METR Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 11 CIEPLARKA Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 12 ŁAŹNIA WODNA Z PŁASKĄ POKRYWĄ I ZESTAWEM PIERŚCIENI Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 13 TERMOBLOK Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 14 WYTRZĄSARKA - VORTEX Z WYPOSAŻENIEM ZADANIE 15 LODÓWKA Z ZAMRAŻALNIKIEM DOLNYM, WOLNOSTOJACA-2 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeśli Wykonawca spełnia powyższe warunki winien przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do siwz. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona na podstawie przedłożonych przez wykonawcę powyższych dokumentów według reguły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunków wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ? Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2/ oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji, - przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: 3.foldery lub prospekty producentów urządzeń zawierające dokładne parametry techniczne oferowanych urządzeń w poszczególnych częściach, w której Wykonawca bierze udział, Ponadto : 1.wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku; 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konsorcjum, spółka cywilnado oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych ; 3.Oświadczenie, że Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części, które zamierza powierzyć podwykonawcom załącznik nr 4 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna W przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, 2.wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców, 3. oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4. każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych . 5.wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach