Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3548802 , fax. 0-94 35 225 16
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
ks. Piotra Ściegiennego 1 1
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16
REGON: 00028817100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury medycznej i wyposażenia medycznego do baz zabiegowych Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do położonych na terenie miasta Kołobrzeg obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. aparatury medycznej i wyposażenia medycznego, wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Dostarczana aparatura i w - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty. 2. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca powinien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem oraz powinien posiadać doświadczenie w realizacji dostaw sprzętu medycznego. Spełnieniem warunku w zakresie posiadanego doświadczenia jest zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym czasie, dostaw, z których co najmniej jedna była o wartości umownej nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej brutto albo suma wartości trzech dostaw wynosiła 80% ceny ofertowej. 4. Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do sprawnego realizowania czynności serwisowych (potencjał własny lub w ramach podwykonawstwa). 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne. 9. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 3. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu interesy podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). W przypadku udzielenia zamówienia podmiotom występujących wspólnie, zamawiający - przed podpisaniem umowy - zażąda przedstawienia kopii umowy lub innego dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum lub spółki cywilnej i podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zawarte zostało konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w okresie działalności, potwierdzony referencjami, zawierający: dane dotyczące odbiorcy (pełna nazwa, adres siedziby i nr telefonu), przedmiotu dostaw, wartości zamówienia, okresu realizacji (data rozpoczęcia i zakończenia). 5. Specyfikacje techniczne dotyczące oferowanych urządzeń sporządzone dla urządzeń wg załącznika nr 1 wraz z wizualizacją. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia świadczący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o zamówienie dokumenty, o których mowa w punkcie 1 i 2 składają każdy oddzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas udzielonej gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PN-27/15 Dostawa zestawu do unieruchamiania całego ciała.
Dodano: 2015-08-25 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu Poprawa skuteczności rehabilitacji i powrotu do pełnej sprawności ruchowej pacjentów niepełnosprawnych
Dodano: 2015-02-04 - Zakup sprzętu do Przychodni Kompleksowej Rehabilitacji z Oddziałem Dziennym Rehabilitacji
Dodano: 2014-02-24 - DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Dodano: 2013-03-21 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i terapeutycznego na potrzeby Przychodni Rehabilitacji Leczniczej i Zawodowej Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy - Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki przy ul. Mikołaja Kopernika 18 w Szczecinie
Dodano: 2011-09-13 - Dostawa urządzeń rehabilitacyjnych i do gabinetów WELLNES & SPA
Dodano: 2010-11-04 - dostawa neurostymulatorów do głębokich stymulacji mózgu oraz watek chirurgicznych do SPSK Nr 1 PAM OS/ZP/87/10
Dodano: 2010-07-05 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Ośrodka SYRENA w Mielnie
Dodano: 2010-01-27 - Dostawa sprzętu medycznego rehabilitacyjnego
Dodano: 2009-11-26 - Dostawa urządzeń odnowy biologicznej: sauna sucha, sauna infrared, łaźnia parowa, łaźnia błotna, leżanki ceramiczne do SPA
Dodano: 2009-11-10