Przetargi.pl
Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnej na drogach krajowych nr 6, 10, 11, 31 oraz znaków aktywnych D-6 na drodze krajowej nr 3, 13 - 2 zadania

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-340 Szczecin, Al. Bohaterów Warszawy 33
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 432 53 00,091 432 53 71 , fax. 091 484 39 97, 4843873,4325323
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie
    Al. Bohaterów Warszawy 33 33
    70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, fax. 091 484 39 97, 4843873,4325323
    REGON: 01751157500115
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnej na drogach krajowych nr 6, 10, 11, 31 oraz znaków aktywnych D-6 na drodze krajowej nr 3, 13 - 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie konserwacji i bieżącego utrzymania sygnalizacji świetlnej na drogach krajowych nr 6, 10, 11, 31 oraz znaków aktywnych D-6 na drodze krajowej nr 3, 13 - 2 zadania: Zadanie Nr 1- Konserwacja i bieżące utrzyman
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502233002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. III.2.2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. Wymagania podane w punkcie III.2.2. należy traktować jako wymagania minimalne. III.2.2.1. Doświadczenie-Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 1 usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Przez usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie usługi polegającej konserwacji i bieżącym utrzymaniu sygnalizacji świetlnej na drogach krajowych lub drogach klas niższych. III.2.3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt III.2.2. muszą spełniać łącznie. III.2.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.5. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt III.2.1. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.2.6. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt. III.2.2.Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1.Wykaz wykonanych usług, potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.2.1., na formularzu zgodnym z treścią załącznika- Doświadczenie Zawodowe. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół końcowego odbioru dokumentacji, zaświadczenie Zamawiającego określające zakres wykonanych materiałów i raportu stwierdzające, że usługa wykonana została należycie itp.). III.2.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.5.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt III.2.5.2. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. III.2.8.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.2.5.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt III.2.5.2. albo odpowiadające im określone w pkt III.2.7. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt III.2.6.1. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną