Przetargi.pl
Dostawa urządzeń odnowy biologicznej: sauna sucha, sauna infrared, łaźnia parowa, łaźnia błotna, leżanki ceramiczne do SPA

Uzdrowisko Połczyn S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn Zdrój, ul. Zdrojowa 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3662424; 3662626 w.328 , fax. 94 3662470
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Połczyn S.A.
    ul. Zdrojowa 6 6
    78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3662424; 3662626 w.328, fax. 94 3662470
    REGON: 00028818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-polczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń odnowy biologicznej: sauna sucha, sauna infrared, łaźnia parowa, łaźnia błotna, leżanki ceramiczne do SPA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. 2. Zamówienia obejmuje : dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń, podzielonych na następujące zadania: Zadanie 1: sauny suchej 1 szt., Zadanie 2: sauny infrared 1 szt., Zadanie 3: łaźni parowej 1 szt., Zadanie 4: łaźnia błotna 1 szt., Zadanie 5: leżanek ceramicznych 2 szt. zgodnie z załącznikiem nr 7 - wykaz urządzeń. 3. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie danego urządzenia, określonego w załączniku numer 7 do SIWZ koszt ich dostawy i montażu, uruchomienia we wskazanych przez Zamawiającego obiektach leczniczych w Połczynie Zdroju. 4. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie danego urządzenia, określonych w rozdziale III ustęp 2 SIWZ koszt przeszkolenia upoważnionych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia w siedzibie Zamawiającego w Połczynie Zdroju. 5. W przypadku wymogu określonego w przepisach aktów prawnych o charakterze powszechnie obowiązującym na terenie RP, Wykonawca obowiązany jest do przeprowadzenia testów akceptacyjnych urządzeń, wystawienia właściwych dokumentów dopuszczających urządzenia do użytku. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie danego urządzenia określonego w załączniku numer 7 do SIWZ koszt przeprowadzenia testów akceptacyjnych, wystawienia i przekazania Zamawiającemu właściwych dokumentów dopuszczających urządzenia do użytku. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych urządzeń (zadania od 1 do 5) z wyposażeniem, określonych w załączniku numer 7 do SIWZ o nazwie Wykaz urządzeń. 7. Wszystkie urządzenia objęte zamówieniem muszą posiadać odpowiednie certyfikaty zgodnie z obecnie obowiązującymi normami. 8. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia z wyposażeniem objęte zamówieniem były kompletne i po dostawie gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne z parametrami technicznymi oferowanych urządzeń z wyposażeniem określonym w załączniku numer 7 do SIWZ. 9. Po zawarciu umowy Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 7 dni dokumentację zawierającą wykaz koniecznych do wykonania podłączeń oraz wykaz innych wymagań niezbędnych do spełnienia w celu przystosowania pomieszczenia do współpracy z danymi urządzeniami. 10.Obowiązki gwarancyjne i serwisowe Wykonawcy : 10.1. Wykonawca gwarantuje poprawne działanie dostarczanych urządzeń z wyposażeniem przez okres 2 lat od dnia odbioru dostawy i montażu, uruchomienia z zastrzeżeniem wykonywania stosownych okresowych prac konserwacyjnych. 10.2.Zamawiający wymaga aby fabrycznie nowe urządzenia z wyposażeniem objęte były minimalnym 24 miesięcznym okresem gwarancji. 10.3. Gwarancja liczy się od dnia przekazania Zamawiającemu i uruchomienia przedmiotu umowy ( data sporządzenia protokołu odbioru ). 10.4. Wykonawca obowiązany jest usunąć wady i usterki urządzeń z wyposażeniem, zgodnie z przedstawioną ofertą w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia. 10.5. Strony ustalają, że poprzez usunięcie wad i usterek, o których mowa w ustępie 10.4. SIWZ, należy rozumieć przywrócenie pełnej funkcjonalności urządzeń z wyposażeniem 10.6. Wszelkie wady i usterki Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy na piśmie, faxem lub drogą elektroniczną na podane w karcie gwarancyjnej dane teleadresowe. 10.7. Czas, o którym mowa w ustępie 10.4. SIWZ będzie liczony od chwili złożenia zawiadomienia na piśmie, faxem lub drogą elektroniczną na podane w karcie gwarancyjnej dane teleadresowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.000,00 złotych ( słownie : jeden tysiąc złotych ), za każde zadanie; w przypadku składania oferty na więcej zadań należy wnieść wadium w wysokości wielokrotności kwoty 1.000,00 zł; np. oferta na trzy zadania - wadium 3.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.5. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Wykonawców w postępowaniu: 1.2.1. posiadanie przedmiotu działalności gospodarczej wskazanego w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 1.2.2. Dowód wniesienia wadium (1.000,00 złotych za każde zadanie; w przypadku składania oferty na więcej zadań należy wnieść wadium w wysokości wielokrotności kwoty 1.000,00 zł; np. oferta na trzy zadania - wadium 3.000,00 zł) 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następujących dokumentów : 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. Dowód wniesienia wadium (1.000,00 złotych za każde zadanie; w przypadku składania oferty na więcej zadań należy wnieść wadium w wysokości wielokrotności kwoty 1.000,00 zł; np. oferta na trzy zadania - wadium 3.000,00 zł). 2. Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następującego oświadczenia : 2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - załącznik nr 3 do SIWZ. 2.2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następujących dokumentów o charakterze technicznym : 3.1. Firmowe materiały informacyjne z parametrami technicznymi oferowanych urządzeń z wyposażeniem określonych w załączniku numer 7 do SIWZ. 4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-polczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach