Przetargi.pl
Dostawa aparatury medycznej dla poradni okulistycznej i rehabilitacyjnej w Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi ul. Piłsudskiego 157

Miejska Przychodnia "Widzew" ogłasza przetarg

  • Adres: 92-332 Łódź, Al. Piłsudskiego 157
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6748636 , fax. 042 6748636
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Przychodnia "Widzew"
    Al. Piłsudskiego 157 157
    92-332 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6748636, fax. 042 6748636
    REGON: 47319881400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwidzew.lekarz.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury medycznej dla poradni okulistycznej i rehabilitacyjnej w Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi ul. Piłsudskiego 157
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do poradni Okulistycznej i Poradni Rechabilitacji Miejskiej Przychodni Widzew Perymetr komputerowy szt 1 Tonometr bezkontaktowy z pachymetrem szt 1 Aparat do krioterapii na ciekły azot szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, t.j. Wykonawcy posiadający w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zakres określony przedmiotem zamówienia . 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tj. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej nie starszy niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) - formularz ofertowy Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ w odpowiedniej pozycji zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 1). 4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez niego warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 Ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 5)Informacja dotycząca podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 ( jeżeli dotyczy) 6)Parafowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 5. do niniejszej SIWZ. 7)Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu i że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami zawartymi w SIWZ. 8)Oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 9)Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających do obrotu w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów oraz, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz jest oznaczony znakiem CE. 10)Strony katalogowe, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia - j. polskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwidzew.lekarz.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach