Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg
- Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
- Data zamieszczenia: 2020-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
ul. Biernackiego 9
20-089 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
REGON: 43099240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://janbozy.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA APARATU RTG STACJONARNEGO na rzecz SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie, w lokalizacji ul. Lubartowskiej 81 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą aparatu rtg stacjonarnego na wyposażenie Pracowni RTG z przeznaczeniem dla potrzeb oddziałów zlokalizowanych w Lublinie przy ul. Lubartowskiej 81, z projektu „Poprawa efektywności działalności wojewódzkich podmiotów leczniczych w obszarach potrzeb zdrowotnych mieszkańców województwa lubelskiego poprzez niezbędne, z punktu widzenia udzielania świadczeń zdrowotnych, prace remontowo - budowlane, w tym w zakresie dostosowania infrastruktury do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych, a także wyposażenia w sprzęt medyczny”, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działanie 13.1. Infrastruktura ochrony zdrowia, zgodnie umową o dofinansowanie projektu (zad. nr 35) zakup sprzętu i wyposażenia Lublin, ul. Lubartowska. 3.1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę, montaż, uruchomienie sprzętu, 2) wykonaniu prac dostosowawczych do zapewnienia ochrony radiologicznej pracowni, w zakresie wymaganym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21.08.2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi (Dz. U. 2006 nr 180, poz. 1325), Wykonawca ponosi koszty dostosowawcze pomieszczeń, w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania sprzętu, 3) integracja aparatu RTG z systemem RIS/PACS, posiadanym przez Zamawiającego, 4) przeglądy w okresie gwarancji, zgodnie z zaleceniami producenta i serwisowanie sprzętu, 5) przeprowadzanie testów kontroli jakości, umożliwiające właściwe użytkowanie urządzenia, 6) szkolenie personelu z obsługi i technik wykonywania zdjęć, min. 2 dni (po 8h), zgodnie z przeznaczeniem i ofertą cenową, stanowiącą Załącznik nr 1 do specyfikacji. 3.1.3. Zakres niezbędnych prac instalacyjno-montażowych obejmuje: Przez instalację Zamawiający rozumie wszelkie prace przygotowawcze, umożliwiające montaż urządzenia w Pracowni RTG, w szczególności: Projekt stałych osłon radiologicznych, wykonanie i uzgodnienie w Wojewódzkiej Stacji Sani-tarno-Epidemiologicznej, wykonanie testów odbiorczych i akceptacyjnych wymaganych Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 kwietnia 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizujące-go dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej, uruchomienie sprzętu u Zamawiającego (Dz.U. 2017 poz. 884), zintegrowanie z systemem RIS/PACS, posiadanym przez Zamawiającego, inne prace niezbędne do uzyskania przez pomieszczenia Pracowni RTG standardu wymaga-nego Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2019 poz. 595) gwarantującego bezusterkowy odbiór Pracowni RTG przez instytucje opiniujące. Po stronie Wykonawcy do wykonania: - wykonanie osłon radiologicznych pomieszczenia badań według zatwierdzonego projektu osłon stałych, - oświetlenia ostrzegawczego - skrzynki połączeniowej aparatu w pomieszczeniu badań - wyłączników bezpieczeństwa w sterowni i pomieszczeniu badań - wykucia i ułożenia kanałów kablowych do zasilenia aparatu rtg - wylewki samopoziomująca z naprawą posadzki, - wykładzin antyelektrostatycznych z odprowadzeniem ładunków PCV do pomieszczeń pra-cowni RTG: sterowni - 10,3m², gabinetu - 18,32m², - przebieralni pacjenta - płyta meblowa + kotara - malowanie pomieszczeń Pracowni RTG farbą umożliwiającą mycie i dezynfekcję powierzchni. W załączeniu, projekt wentylacji pomieszczeń rtg – Załącznik nr 1a do SIWZ. 3.1.4. Zakres wykonanych przez Wykonawcę prac ma gwarantować uzyskanie decyzji o do-puszczeniu do użytkowania Pracownię RTG przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. W celu realizacji powyższego Wykonawca zobowiązany będzie do: a) uzyskania wszelkich uzgodnień, warunków, opinii, w tym uzgodnień dokumentacji z Za-mawiającym, b) montażu, wykonania ochrony radiologicznej pomieszczeń oraz testów odbiorczych i te-stów akceptacyjnych sprzętu, szkolenie w zakresie obsługi i wykonywania badań oraz szkolenie z zakresu przeprowadzania testów kontroli jakości w czasie określonym przez Zamawiającego. 3.3. Wymagania dodatkowe Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia, był fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2020 r., nierekondycjonowany, niepowystawowy, niepodemostracyjny. 3.3.2 Osłony radiologiczne wykonane z materiałów posiadających wymagane świadectwa dopuszczające do eksploatacji w pomieszczeniach, spełniające aktualne wymogi sanitarno-epidemiologiczne. 3.3.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia jego zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry tech-niczne, graniczne oraz użytkowe, wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjno-montażowych, zawierają Załączniki nr 1 do SIWZ. 3.3.5. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.4. Istotne wymagania dotyczące okresu gwarancji: 3.4.1. Wymagany minimalny okres gwarancji – liczony od daty dostawy sprzętu (potwierdzonej pisemnym protokołem odbioru), nie krótszy niż 24 miesiące, na roboty budowlane nie krótszy niż 36 miesięcy, dla urządzeń - gwarancja producenta, liczony od daty ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 3.4.2. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 3.4.3. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie – potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy (Zał. nr 1 do SIWZ). 3.4.4. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne na okres odpowiadający okresowi gwarancji, licząc od dnia zakończenia realizacji umowy, po protokolarnym przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, bez zastrzeżeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu doku-ment, o którym mowa poniżej, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: 7.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącz-nikiem nr 3 do SIWZ, 7.3. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 9.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cy-wilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 usta-wy Pzp, tzn. każdy z nich z osobna musi złożyć oświadczenie wymagane w pkt. 6.1. SIWZ. 9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9.4. Wszelka korespondencja dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regu-lującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatu RTG
Dodano: 2024-02-19 - Zakup i dostawa aparatu RTG wraz z wykonaniem w formule "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych
Dodano: 2023-11-26 - Zakup i dostawa aparatu RTG wraz z wykonaniem w formule "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa zestawu aparatury rentgenowskiej do Pracowni radiologicznej Ambulatorium z Izbą Chorych Aresztu Śledczego w Lublinie
Dodano: 2023-08-02 - Dostawa aparatu rtg z ramieniem C dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa aparatu rtg z ramieniem C dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
Dodano: 2020-11-03 - Dostawa aparatu RTG ramię C
Dodano: 2020-06-30 - Dostawa śródoperacyjnego aparatu rtg i przyłóżkowego aparatu rtg dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
Dodano: 2020-06-03 - DOSTAWA APARATU RTG STACJONARNEGO na rzecz SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie, w lokalizacji ul. Lubartowskiej 81
Dodano: 2020-03-16 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ I URUCHOMIENIE APARATU RTG PRZYŁÓŻKOWEGO dla Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej
Dodano: 2019-05-28