Przetargi.pl
Dostawa i montaż wiat rowerowych „BIKE & RIDE” i wiat przystankowych

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
    REGON: 43101998000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugglusk.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wiat rowerowych „BIKE & RIDE” i wiat przystankowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą : Dostawa i montaż wiat rowerowych „BIKE & RIDE” i wiat przystankowych. Zamówienie zostało podzielone na dwie Części tj.: Część nr 1 zamówienia: Dostawa i montaż wiat rowerowych „Bike & Ride” jest realizowana jest w ramach Projektu: „Mobilny LOF” i obejmuje : Dostawę i montaż 3 sztuk wiat rowerowych ze stojakami zlokalizowanych w miejscowościach: Wilczopole, Mętów i Głuszczyzna – o następujących parametrach : Wiata rowerowa przeszklona o konstrukcji stalowej ocynkowanej wraz ze stojakami: • wiata rowerowa przeszklona o konstrukcji stalowej (ocynkowana) i malowana, • ilość: 3 sztuki, • wymiary wiaty: - długość: 6,00 m (+/- 0,2 m) - szerokość: 2,0 m (- 0,2 m) ● każda wiata ma zawierać 5 stojaków rowerowych w kształcie litery „U” z rury stalowej o przekroju min.fi. 48 mm. Rura malowana proszkowo. Długość i wysokość stojaka 80 cm. Stojaki w rozstawie co 80 cm. Montaż stojaków w wiacie rowerowej, • konstrukcja wiaty rowerowej ocynkowana, malowana proszkowo według palety barw RAL w następujących kolorach: konstrukcja wiaty – czerwona, konstrukcja dachu – zielona ( do uzgodnienia z Zamawiającym), • dach na stalowej konstrukcji ocynkowanej z płytą z poliwęglanu przyciemnianego bądź bezbarwnego • szyby ze szkła bezpiecznego typu laminat o grubości 8 mm, • pod montaż 2 wiat w m. Głuszczyzna i m. Mętów wykonać nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce z grysu 2/4 gr. 3 cm i na podbudowie pomocniczej gr. 15 cm na stabilizacji cementowo – piaskowej 2,5 MPa obramowanej obrzeżem 8x30 układanym na ławie betonowej C8/10, szczegóły zawiera dokumentacja do zgłoszenia robót drogowych w zał., • montaż 1 wiaty w Wilczopolu – bez wykonania konstrukcji pod jej usytuowania (jest istniejąca). ● na dostarczone wiaty Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 36 m-cy, Szczegółowe określenie przedmiotu dostawy, montażu i posadowienia umieszczone jest w opisie jw. w pkt 5, materiałach do zgłoszenia robót stanowiące załącznik do SIWZ. Część nr 2 zamówienia: Dostawa i montaż wiat przystankowych dla podróżnych obejmuje: Dostawę i montaż wiat przystankowych dla podróżnych w ilości 6 szt. – zlokalizowanych w następujący sposób: 4 sztuki przy drodze powiatowej nr 2107 L w m. Dominów, 1 sztuka przy drodze gminnej nr 107112 L w m. Dominów oraz 1 sztuka przy drodze powiatowej nr 2269 L w Prawiednikach o następujących parametrach : • wiata przystankowa przeszklona o konstrukcji stalowej (ocynkowana ogniowo), malowana, • ilość: 5 sztuk w m. Dominów, 1 w m. Prawiedniki • wymiary wiaty: - długość: 4,00 m (+/- 0,2 m) - szerokość: 1,5 m (- 0,2 m) • siedzisko w formie ławki z paneli drewnianych na całej długości wiaty, • konstrukcja wiaty ocynkowana, malowana proszkowo według palety barw RAL w następujących kolorach: konstrukcja wiaty – czerwona, konstrukcja dachu – zielona ( do uzgodnienia z Zamawiającym), • dach na stalowej konstrukcji ocynkowanej z płytą z poliwęglanu przyciemnianego bądź bezbarwnego, • szyby ze szkła bezpiecznego typu laminat o grubości 8 mm, • montaż wiaty wykonać na stopach betonowych na istniejących nawierzchniach z kostki brukowej, • na dostarczone wiaty Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 36 m-cy, Szczegółowe określenie zakresu dostawy i montażu jw. umieszczone jest w opisie powyżej oraz w pkt.5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44112100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Dokumenty, które ma złożyć każdy wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 5) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 1 ppkt 1), pkt 2 ppkt 1), pkt 3 ppkt 1 oraz pkt 4 Rozdziału X SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2), 4) i w pkt 3 ppkt 2) Rozdziału X SIWZ oraz formularz oferty są składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6) Poleganie na potencjale innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp : W stosunku do w/w podmiotów Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentu wymienionego w pkt 3 ppkt 1) Rozdziału X SIWZ, 2) oświadczenia, z którego ma jednoznacznie i bezspornie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane (wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ). Uwaga: Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się za zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) i 2) Rozdz. X SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną