Przetargi.pl
DOSTAWA APARATU RTG STACJONARNEGO na rzecz SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie, w lokalizacji ul. Lubartowskiej 81

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2020-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://janbozy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA APARATU RTG STACJONARNEGO na rzecz SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie, w lokalizacji ul. Lubartowskiej 81
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia. 3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą aparatu rtg stacjonarnego na wyposażenie Pracowni RTG z przeznaczeniem dla potrzeb oddziałów zlokalizowanych w Lublinie przy ul. Lubartowskiej 81, z projektu „Poprawa efektywności działalności wojewódzkich podmiotów leczniczych w obszarach potrzeb zdrowotnych mieszkańców województwa lubelskiego poprzez niezbędne, z punktu widzenia udzielania świadczeń zdrowotnych, prace remontowo - budowlane, w tym w zakresie dostosowania infrastruktury do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych, a także wyposażenia w sprzęt medyczny”, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działanie 13.1. Infrastruktura ochrony zdrowia, zgodnie umową o dofinansowanie projektu (zad. nr 35) zakup sprzętu i wyposażenia Lublin, ul. Lubartowska. 3.1.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie niezbędnych prac instalacyjno-montażowych. Przez instalację Zamawiający rozumie wszelkie prace przygotowawcze, umożliwiające montaż urządzenia w Pracowni RTG, w szczególności:  prace projektowe wraz z projektem stałych osłon radiologicznych, wykonanie i uzgod-nienie w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej,  doprowadzenie nowej linii zasilającej dla potrzeb aparatu i prace adaptacyjne w Pracow-ni RTG,  prace przy istniejącej instalacji wentylacji i klimatyzacji w tym: dostosowanie parame-trów pracy do dostarczonego aparatu rtg,  inne prace niezbędne do uzyskania przez pomieszczenia Pracowni RTG standardu wy-maganego Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szcze-gółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2019 poz. 595) gwarantującego bezuster-kowy odbiór Pracowni RTG przez instytucje opiniujące, obejmujące w szczególności: a) naprawę posadzki i montaż nowej wykładziny w pomieszczeniach Pracowni RTG, b) malowanie pomieszczeń Pracowni RTG farbą umożliwiającą mycie i dezynfek-cję powierzchni,  dostawa, rozpakowanie, zainstalowanie, wyregulowanie, a także wyskalowanie generato-ra,  dokonanie kalibracji,  wykonanie testów odbiorczych i akceptacyjnych wymaganych Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 kwietnia 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządze-nia Ministra Zdrowia w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jo-nizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej, uruchomienie sprzętu u Za-mawiającego (Dz.U. 2017 poz. 884). UWAGA: Zakres wykonanych przez Wykonawcę prac ma gwarantować uzyskanie decyzji o dopuszczeniu do użytkowania Pracownię RTG przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. W celu realizacji powyższego Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przeprowadzenia wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych dla pracowni RTG, pod ką-tem możliwości demontażu i montażu dostarczonego aparatu, b) uzyskania wszelkich uzgodnień, warunków, opinii, w tym uzgodnień dokumentacji z Za-mawiającym, c) montażu, wykonania ochrony radiologicznej pomieszczeń oraz testów odbiorczych i te-stów akceptacyjnych sprzętu, szkolenie w zakresie obsługi i wykonywania badań oraz szkolenie z zakresu przeprowadzania testów kontroli jakości w czasie określonym przez Zamawiającego. 3.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia jego zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry tech-niczne, graniczne oraz użytkowe, wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjno-montażowych, zawierają Załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ. 3.1.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia, był fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w roku 2019 r., nierekondycjonowany, nie powystawowy, niepodemostracyjny. 3.3.1. Osłony radiologiczne wykonane z materiałów posiadających wymagane świadectwa dopuszczające do eksploatacji w pomieszczeniach, spełniające aktualne wymogi sanitarno-epidemiologiczne. 3.3.2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.4. Istotne wymagania dotyczące okresu gwarancji: 3.4.1. Wymagany minimalny okres gwarancji – liczony od daty dostawy (potwierdzonej pisem-nym protokołem odbioru), nie krótszy niż 24 miesiące, zgodnie z minimalnym okresem poda-nym w ppkt. 11.1) SIWZ, posiadający niezbędne instrukcje, paszporty techniczne, gwarancje i dokumentację w języku polskim oraz właściwe opakowanie. 3.4.2. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 3.4.3. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie – potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy (Zał. nr 1 do SIWZ). 3.4.4. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne na okres odpowiadający okresowi gwarancji, licząc od dnia zakończenia realizacji umowy, po protokolarnym przekazaniu Zamawiającemu, bez zastrzeżeń. 3.4.5. Oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 11 oraz ppkt. 11.2 i ppkt. 19.11 niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu doku-ment, o którym mowa poniżej, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: 7.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącz-nikiem nr 3 do SIWZ, 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 9.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cy-wilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 usta-wy Pzp, tzn. każdy z nich z osobna musi złożyć oświadczenie wymagane w pkt. 6.1. SIWZ. 9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9.4. Wszelka korespondencja dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zama-wiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regu-lującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach