Przetargi.pl
Dostawa AMBULANSU SANITARNEGO typu T wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kepnie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Szpitalna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 827 300 , fax. 627 827 401
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 7
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 627 827 300, fax. 627 827 401
    REGON: 30854800000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szpital

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa AMBULANSU SANITARNEGO typu T wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kepnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa AMBULANSU sanitarnego typu „T” wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wymagane zawiera załącznik nr 1a do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ. 1) fabrycznie nowy i nieeksploatowany samochód sanitarny typu „T” o parametrach technicznych zgodnych z treścią SIWZ- rok produkcji 2020, 2) oferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie – opisane w załączniku 1a, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania określone w aktualnej Polskiej Normie PN-EN1789 lub normy równoważnej dla samochodu, 3) oferowany przedmiot zamówienia w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 4) Oferowany samochód sanitarny musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dn. 25.03.2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1475). Z 5) Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.), 6) Wymagany jest minimalny 24 miesięczny okres gwarancji na samochód bazowy oraz 24 miesiące na wszystkie elementy zabudowy medycznej, liczony od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego. 7) Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikowaną , potwierdzający zgodność z Polską Normą PN EN 1789 lub równoważną i Polską Normą PN EN 1865 lub równoważną, instrukcję obsługi, książkę gwarancyjną oraz wszelkie inne dokumenty umożliwiające prawidłowe korzystanie przez Zamawiającego z przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do instruktażu personelu medycznego w zakresie działania, obsługi i konserwacji samochodu sanitarnego oraz sprzętu medycznego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; przeszkolenie to powinno się odbyć w siedzibie Zamawiającego nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego. 9) We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ (Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych i jakościowych nie gorszych od określonych w specyfikacji). Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. 10) Aktualne zaświadczenie o zwolnieniu z opłaty akcyzowej dla zamawianego ambulansu przekazać przed dostawą. W okresie do 2 miesięcy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument zwalniający z opłaty akcyzowej wydany przez właściwy Urząd Celny który, zawierał będzie niezbędne dane identyfikacyjne ambulansu 11) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego 12) Postępowanie nie zostało podzielone na części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z uwagi na fakt, iż w postępowaniu Zamawiający nie stosuje procedury uregulowanej w art. 24aa ustawy Pzp, tzw. „procedura odwrócona”.- Wykonawcy składają przed upływem terminu składania ofert niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy (oferta) odpowiednio wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik numer 1 do SIWZ). 2. FORMULARZ WYMAGANYCH PARAMETRÓW TECHNICZNYCH – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1A do SIWZ). 3. Oświadczenia (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ). Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ), w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu– zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr3 i nr 4 do SIWZ). 4.Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – propozycję zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 5.Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej(oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.Pełnomocnictwo wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ust.1 ustawy: 6.1. Są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu ido zawarcia umowy. 6.2. Są zobowiązani do dołączenia do oferty pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa wyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 6.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 6.3.1. Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 6.3.2. Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). 6.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 6.5. Zgodnie zart.141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy złożyć wraz z ofertą: 7.1. Każdy ze wspólników spółki cywilnej składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofertoświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr3 i 4 do SIWZ). 7.2. W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników –pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt13 i14 oraz 16-20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa: 7.1. Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 7.1.1. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 7.1.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu 7.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsc zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, może może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Pozostałe przesłanki wykluczenia z postępowania, wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, będą oceniane na podstawie oświadczenia Wykonawcy składanego wraz z ofertą (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ). Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(załączniki nr3 i 4 do SIWZ) oraz na podstawie złożonego FORMULARZA WYMAGANYCHPARAMETRÓW TECHNICZNYCH dla: - AMBULANSU typu”T”- 1 szt. - załącznik nr 1A do SIWZ ,który to załącznik winien potwierdzać, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt ustawy Pzp. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez zaoferowane produkty wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ: a) Dokument wystawiony dla Wykonawcy potwierdzający zgodność samochodu wraz z zabudową medyczną z normą PN EN 1789 lub równoważną wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikowaną i PN EN 1865 równoważną wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikowaną, b) Deklaracja zgodności CE dla wyrobów medycznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach