Przetargi.pl
Dostawa ambulansu sanitarnego typu C z zabudową medyczną na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego SP ZOZ w Garwolinie.

Powiat Garwoliński ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 68 43 010, , fax. 25 68 43 010
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Garwoliński
    Mazowiecka 26
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 68 43 010, , fax. 25 68 43 010
    REGON: 711586685
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu sanitarnego typu C z zabudową medyczną na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego SP ZOZ w Garwolinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu C z zabudową medyczną na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego SP ZOZ w Garwolinie. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Ambulans sanitarny jako pojazd kompletny winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany min. w 2018 roku, zarejestrowany o przebiegu najwyżej do 10.000 km. 4. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załącznikach do SIWZ, tj. a) Specyfikacja techniczna, b) wzór Umowy. 6. Warunki serwisowania i gwarancji ambulansu: a) Wykonawca musi posiadać autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, położony w odległości maksymalnie do 100 km od Garwolina (siedziby Zamawiającego); b) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (należy podać adresy i numery telefonów); c) Gwarancja jest liczona od dnia podpisania bezusterkowego protokołu dostawy pojazdu. d) Gwarancja mechaniczna – min. 24 miesiące (bez limitu kilometrów), liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i szkolenia personelu; e) Gwarancja na powłoki lakiernicze – min. 24 miesiące; f) Gwarancja na perforację – min. 120 miesięcy; g) Gwarancja na zabudowę medyczną - min. 24 miesięcy, liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego; h) Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć okres gwarancji przedmiotu zamówienia o czas naprawy; i) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania bezpłatnych przeglądów okresowych (w okresie gwarancji i przed upływem ostatniego roku gwarancji – min. po pierwszym i przed końcem drugiego roku eksploatacji) potwierdzonym wpisem do dokumentów; j) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w celu usunięcia awarii przedmiotu zamówienia nie później niż 48 godzin od momentu zgłoszenia w dni robocze i do 72 godzin w dni wolne od pracy od momentu zgłoszenia; k) W przypadku trzykrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy element na nowy; l) Naprawy zabudowy medycznej w okresie gwarancji i po jej upływie wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego; m) Wszystkie instrukcje obsługi muszą być w języku polskim i stanowić będą załącznik do protokołu zdawczo-odbiorczego ambulansu sanitarnego;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) specyfikacja techniczna (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ); 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający musi dysponować pełną informacją o tym, ze potencjał podmiotu trzeciego powinien podlegać wstępnej ocenie, dlatego konieczne jest złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego; 4) Zamawiający żąda od wykonawcy, (którego oferta będzie najwyżej oceniona), który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w Rozdziale V część C SIWZ pkt 3.2)- pkt 3.6) . 5) Wykonawca wraz z ofertą złoży także: pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa; oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach