Przetargi.pl
Dostawa ambulansu sanitarnego na bazie samochodu typu furgon do PZZOZ.

Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Małachowskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7637636 , fax. (032) 2651430
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Małachowskiego 12 12
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. (032) 7637636, fax. (032) 2651430
    REGON: 27820930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzzoz.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu sanitarnego na bazie samochodu typu furgon do PZZOZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa ambulansu sanitarnego na bazie samochodu typu furgon do PZZOZ - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141220
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki podane w ustawie z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), tj.: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 cytowanej ustawy. b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy, 2. Spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ, tj.: a) przedstawią ofertę zgodną z warunkami określonymi w SIWZ; b) załączą wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia wskazane w części VIII SIWZ; 3. Spełniają dodatkowe wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj.: a) wykonają powyższy przedmiot zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego określonym w części V SIWZ; b) zaoferują przedmiot zamówienia posiadający ważne dokumenty pozwalające na użytkowanie pojazdu na terenie kraju i odpowiadający określonym normom oraz spełniający wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w Zał. Nr 2 do SIWZ; c) zaoferują termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 30 dni, d) zapewnią okres gwarancji zgodnie z warunkiem określonym w Zał. nr 2 do niniejszej SIWZ Zamawiającego. 4. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy - Prawo zamówień publicznych. Oferty naruszające te zasady i wymogi zostaną odrzucone. 5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki wyszczególnione w części VIII SIWZ: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 - ustawy Prawo zamówień publicznych, - wypełnione załączniki do SIWZ, - dokumenty, oświadczenia, o których mowa w części VIII SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: - Świadectwo homologacji oferowanego ambulansu (samochód bazowy wraz z zabudową specjalistyczną) wydane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzoz.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach