Przetargi.pl
DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO TYPU A2 W SYSTEMIE SPRZEDAŻY RATALNEJ GCR/12/ZP/2016

SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3901206 , fax. 032 3901353
  • Data zamieszczenia: 2016-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
    ul. Śniadeckiego 1 1
    42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3901206, fax. 032 3901353
    REGON: 00029170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO TYPU A2 W SYSTEMIE SPRZEDAŻY RATALNEJ GCR/12/ZP/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego ambulansu transportowego typu A2 z wyposażeniem medycznym wraz z finansowaniem zakupu i rozłożeniem spłaty całkowitej ceny zamówienia (wartość kompletnego ambulansu oraz wartość usługi finansowania) na 36 rat. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych wymaganych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych dla samochodu bazowego, zabudowy medycznej oraz wyposażenia medycznego zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że minimalne parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, o których mowa w Załączniku nr 1 stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 4. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi być nowy, bez przebiegu eksploatacyjnego, (Zamawiający dopuszcza jedynie pojazd z niewielkim przebiegiem technicznym do 100 km powstałym na skutek przeparkowywania, przestawiania pojazdu u producenta oraz dealera samochodów bazowych, a także producenta zabudowy medycznej), kompletny pod względem wymagań Zamawiającego określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ i po przekazaniu Zamawiającemu gotowy do używania. 5. Oferowany ambulans musi: 1) spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.), 2) spełniać wymagania dotyczące wyposażenia medycznego specjalistycznego środka transportu zgodnie z normą PN-EN 1789 lub jej europejskim odpowiednikiem w zakresie ambulansu typu A oraz spełniać wymogi dotyczące emisji spalin co najmniej na poziomie określonym normą Euro V, 3) posiadać właściwe świadectwo homologacji na pojazd bazowy i zabudowany wystawione zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm), 4) materiały użyte do wykonania przedziału medycznego muszą spełniać wymagania normy PN-EN 1789 lub jej europejskiego odpowiednika w zakresie bezpieczeństwa pożarowego. 6. Wyposażenie medyczne musi: 1) posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876 z późn. zm.) oraz oznakowanie CE, 2) spełniać określone w normie PN-EN 1865 lub jej europejskim odpowiedniku wymagania dotyczące urządzeń do przenoszenia pacjenta stosowanych w ambulansach drogowych dla noszy i foteli transportowych. 7. Warunki dotyczące sprzedaży ratalnej: a) okres trwania sprzedaży ratalnej 36 miesięcy, b) Zamawiający nie przewiduje opłat wstępnych, manipulacyjnych itp., c) cena przedstawiona w ofercie jest ceną całkowitą jaką zapłaci Zamawiający, d) raty - równe, stałe i niezmienne w okresie 36 miesięcy. Zamawiający dopuszcza kalkulację ceny z uwzględnieniem ostatniej raty wyrównawczej w przypadku kwoty niepodzielnej na 36 równych rat, e) raty płatne według harmonogramu na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, f) podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Strony protokół odbioru przedmiotu umowy nie stwierdzający wad, g) płatność pierwszej raty nastąpi w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury VAT. Kolejne raty płatne będą do dnia 28 każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego począwszy od miesiąca następującego po miesiącu płatności pierwszej raty. h) waluta rozliczenia złoty polski PLN, i) Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Wykonawca jest zobowiązany ponadto do: 1) udzielenia gwarancji : a) mechanicznej, na okres nie krótszy niż 24 miesiące, dla średniorocznego przebiegu 30.000 km/rok, b) na powłokę lakierniczą, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, c) na perforację poszyć zewnętrznych oraz szkieletu nadwozia i podwozia, na okres nie krótszy niż 144 miesiące, d) na zabudowę medyczną ambulansu, na okres nie krótszy niż 24 miesiące, e) na sprzęt medyczny oraz pozostałe wyposażenie zamontowane w ambulansie, na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia niestwierdzającego wad. 2) zapewnienia bezpłatnie równoważnego samochodu zastępczego na czas wykonywania usługi serwisowej przekraczającej okres 7 dni, 3) wskazania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego uprawnionego do napraw gwarancyjnych pojazdu i wyposażenia na terenie Polski położonego w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego. 4) wskazania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego sprzętu medycznego na terenie Polski. 5) przekazania Zamawiającemu wraz z ambulansem w dniu odbioru, w szczególności : - dokumentów, o których mowa w art. 72 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2012 poz. 1137 z późn. zm.), wymaganych przepisami prawa do dokonania rejestracji pojazdu, m.in.: a) karta pojazdu, b) świadectwo zgodności homologacji WE, c) wyciąg zgodności homologacji pojazdu bazowego, d) wyciąg zgodności homologacji pojazdu zabudowanego, e) zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego potwierdzające, że dokonane zmiany są zgodne z przepisami określającymi warunki techniczne pojazdów, f) dokument potwierdzający, że dokonane zmiany konstrukcyjne zmieniające rodzaj pojazdu wykonane zostały przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność gospodarczą w tym zakresie, a nadto: - instrukcję obsługi i konserwacji pojazdu oraz wyposażenia w języku polskim; - książki gwarancyjne i dokumenty gwarancyjne pojazdu oraz wyposażenia; - kompletną dokumentację techniczno - eksploatacyjną i serwisową pojazdu, - co najmniej dwa komplety kluczyków, - wykaz autoryzowanych punktów serwisowych, 6) udzielenia instruktażu dla pracowników Zamawiającego w zakresie działania, obsługi, eksploatacji, konserwacji ambulansu oraz sprzętu w nim zamontowanego na miejscu dostawy. 7) zamontowania posiadanego przez Zamawiającego krzesła kardiologicznego wraz z uchwytem na własny koszt i ryzyko. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem produktu równoważnego rozumie się to, że zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej te same cechy co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie co najmniej takim jak wzorcowe, które są wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ lub zostały opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Przy zaoferowaniu przedmiotu zamówienia innego niż wzorcowy Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141220
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski nr konta 92 1050 1386 1000 0002 0085 6649 z dopiskiem Wadium GCR/12/ZP/2016. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie do godz. 9:30 dnia 25.03.2016r. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy dołączyć do oferty w oryginale w sposób umożliwiający jego późniejszy zwrot, bez naruszania oferty (np. umieszczony w koszulce, kopercie), a do oferty trwale dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium. 8. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie: iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe, g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach