Przetargi.pl
Dostawa ambulansu

Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Wiejska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 668 91 00 , fax. 56 668 91 01
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
    ul. Wiejska 9
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 668 91 00, fax. 56 668 91 01
    REGON: 30232700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbrodnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ambulansu na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego finansowany ze środków Ministerstwa Zdrowia według parametrów określonych w formularzu parametrów technicznych (załącznik nr 1A do SIWZ). 2. Kody CPV: 34 11 41 21-3 Karetki 33 10 00 00-1 Urządzenia medyczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 10 000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1.pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Nr rachunku 93 9484 1150 2200 0000 5733 0004 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniężnej - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. O wniesieniu wadium (pieniężnego) decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Przy wnoszeniu wadium (pieniężnego) Wykonawca winien podać (informacje niniejsze należy podać w dowodzie wniesienia wadium): Wadium: Numer sprawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert: 1. Formularz ofertowy (druk oferta) - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Formularz parametrów technicznych - wg załącznika nr 1A do SIWZ. 3. Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniania warunków postępowania – wg załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to ma stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt VI.4.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt V.2.2.1. SIWZ (jeżeli dotyczy). 5. Pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów, o którym mowa w pkt V.3.1. (jeżeli dotyczy). 6. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność części oferty - patrz pkt X.6.5. SIWZ). 7. Wypełniony i podpisany Formularz spełniania warunków techniczno – jakościowych (załącznik nr 5). W celu potwierdzenia i weryfikacji parametrów technicznych zaoferowanych ambulansów podanych w formularzu spełniania warunków techniczno - jakościowych, do oferty należy dołączyć materiały informacyjne w postaci materiałów producenta, katalogów, folderów zawierające opis parametrów zaoferowanego ambulansu. Należy dołączyć kopię świadectwa homologacji i Certyfikat Zgodności zgodnie z PN EN 1789. W celu potwierdzenia spełnienia warunków przedmiotu zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są wypełnić odpowiedni formularz spełniania warunków techniczo – jakościowych w następujący sposób: 1) W kolumnie pt. „Podać oferowane przez Wykonawcę parametry dla samochodu bazowego, zabudowy medycznej lub sprzętu” należy sformułować odpowiedź Tak lub Nie (Tak – oznacza spełnianie warunku natomiast Nie oznacza nie spełnianie warunku). W niektórych pozycjach formularza należy opisać konkretne dane (parametry) dotyczące przedmiotu oferowanego przez Wykonawcę. Zamawiający uzna zaoferowane przez Wykonawcę dostawy za spełniające warunki opisu przedmiotu zmówienia, gdy zostaną złożone wszystkie dokumenty wymienione w pkt VI.4 SIWZ oraz, gdy z treści wypełnionego formularza wynikać będzie spełnianie wszystkich warunków określonych przez Zamawiającego (wszystkie odpowiedzi TAK). 2) Formularz musi być podpisany przez upoważnioną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach