Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kilińskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 231 10 33 , fax. 054 232 56 15
- Data zamieszczenia: 2020-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
ul. Kilińskiego 16
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 231 10 33, fax. 054 232 56 15
REGON: 91134032800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzoz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU A1 W FORMIE LEASINGU Z OPCJĄ WYKUPU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu z opcją wykupu fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu A1 wraz z wyposażeniem oraz szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ oraz warunkami realizacji zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy. 2. Wymagania techniczne, szczegółowy zakres obowiązków oraz sposób realizacji niniejszego zamówienia określa: - załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 2 do SIWZ – Ogólne Warunki Umowy. 3. Wymagania dla przedmiotu zamówienia: 1) Zaoferowany ambulans musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2020 roku, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, wolny od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją; 2) Karetka transportowa typu A1 - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony do transportu pacjentów, co do których nie przewiduje się, że zostaną pacjentami w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego, odpowiedni do przewozu jednego pacjenta - musi spełniać warunki określone w Polskiej Normie PN-EN 1789 ,,Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - ambulans drogowy. Karetka oznaczona literą T – ambulans transportowy przeznaczony do przewozu chorych nie wymagających intensywnej opieki. 3) Zaoferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania określone w aktualnej Polskiej Normie PN EN 1789 „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – Ambulanse drogowe”; 4) Zaoferowany ambulans musi spełniać wymagania aktualnej Polskiej Normy PN EN 1789 lub równoważnej. W niniejszej Normie Europejskiej określono wymagania dotyczące konstrukcji, badania, osiągów i wyposażenia ambulansów drogowych stosowanych do transportu i sprawowania opieki nad pacjentami. Zamieszczono w niej wymagania dotyczące przedziału dla pacjenta. W niniejszej Normie Europejskiej nie podano wymagań dotyczących zatwierdzania i rejestracji pojazdu oraz szkolenia personelu, za które odpowiedzialność ponoszą organy państwa, w którym ambulans ma być zarejestrowany. Niniejszą Normę Europejską stosuje się do ambulansów drogowych, w których istnieje możliwość transportu na noszach co najmniej jednej osoby. W niniejszej Normie Europejskiej podano ogólne wymagania dotyczące wyrobów medycznych przewożonych w ambulansach drogowych i używanych w tych ambulansach oraz poza szpitalami i klinikami w sytuacjach, gdy warunki otoczenia mogą różnić się od normalnych warunków wewnątrz tych pomieszczeń; 5) Zaoferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną) wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 poz. 1475 ze zm.) oraz ramową Dyrektywą 2007/46/WE. 6) Zaoferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w przepisach Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016r., poz. 2022 t.j.). 4. Szkolenie personelu: Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego z zakresu prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędny sprzęt do przeprowadzenia szkoleń w siedzibie Zamawiającego, jak również materiały eksploatacyjne. Zamawiający ze swojej strony zapewni wyłącznie miejsce do przeprowadzenia szkoleń. 5. Wymagania dotyczące płatności – leasingu: 1) Rodzaj finansowania Przedmiotu Leasingu: leasing operacyjny w rozumieniu ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U.2019r., poz. 865 t.j.) i ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U.2019r. poz. 1387 t.j.); 2) bez wpłaty własnej; 3) opłata administracyjna - manipulacyjna (jeżeli występuje w ofercie Wykonawcy); 4) raty leasingowe przez okres 60 miesięcy; 5) leasing złotówkowy; 6) wykup pojazdu po zakończeniu leasingu; 7) koszt wykupu przedmiotu po zakończeniu umowy leasingu – 1 % 8) Pojazd dostarczony przez Wykonawcę będzie ubezpieczony przez Zamawiającego w zakresie co najmniej: OC, AC, NNW. Leasingodawca (Wykonawca) wyrazi zgodę na samodzielny wybór ubezpieczyciela pojazdu przez Zamawiającego. Polisa będzie uwzględniać fakt, że właścicielem auta jest leasingodawca (Wykonawca), a ubezpieczający (Zamawiający) jedynie z niego korzysta, nie będzie zawierać żadnych wyłączeń od odpowiedzialności, ubezpieczenie musi być do pełnej wartości auta i od wszelkich ryzyk. Opłata za ubezpieczenie, w takim przypadku, będzie stanowiła osobną wierzytelność Zamawiającego wobec Wykonawcy i nie zostanie ujęta w ratach leasingowych. 6. Wymagany okres gwarancji, przy zachowaniu poniższych warunków: − min. 24 miesięczny okres gwarancji na silnik i podzespoły mechaniczne oraz adaptacje; − min. 24 – miesięczny okres gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów; − min. 36 – miesięczny okres gwarancji na powłoki lakiernicze ambulansu; − min. 144 – miesięczny okres gwarancji na perforację nadwozia; − min. 36 – miesięczny okres gwarancji na zabudowę medyczną wraz z wyposażeniem pojazdu, liczony od protokolarnego przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji. Dostarczone asortymenty będące wyrobami medycznymi muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.). Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego. 7. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. Pod pojęciem „równoważności” rozwiązania w szczególności rozumie się: wykazanie, że oferowane rozwiązanie posiada co najmniej takie same lub lepsze – opisane daną normą lub znakiem – parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu, takie jak: funkcjonalność, wydajność, wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard wykończenia oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia, takie jak wielkość (długość, szerokość, wysokość), kubatura, gęstość, kształt, kolorystyka, struktura, rodzaj materiału i komponentu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy/usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ – do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Formularz cenowy (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ); 3) zobowiązania podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy); 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup ambulansu typu C w zabudowie kontenerowej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
Dodano: 2024-05-13 - DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU A1 W FORMIE LEASINGU Z OPCJĄ WYKUPU
Dodano: 2021-07-08 - Dostawa ambulansów dla zespołów ratownictwa medycznego, w formie leasingu operacyjnego.
Dodano: 2021-04-16 - Dostawa ambulansów dla zespołów ratownictwa medycznego, w formie leasingu operacyjnego.
Dodano: 2020-12-10 - „Zakup ambulansu medycznego w ramach projektu pn. „Doposażenie szpitali w województwie kujawsko-pomorskim w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19” oraz zachowaniem jego trwałości” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020
Dodano: 2020-10-22 - Zakup ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym, pełną obsługą gwarancyjną, na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Dodano: 2020-09-07 - Zakup ambulansu typu C na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
Dodano: 2020-07-03 - ,,Zakup ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym, pełną obsługą gwarancyjną, respiratora transportowego oraz urządzenia do dezynfekcji powierzchni i powietrza metodą zamgławiania na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mogilnie”
Dodano: 2020-06-05 - Zakup w formie leasingu z pełną obsługą gwarancyjną w całym okresie finansowania oraz dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym
Dodano: 2020-03-20 - Dostawa dwóch ambulansów medycznych typu C w formie leasingu z opcją wykupu - znak sprawy Z/18/PN/20
Dodano: 2020-03-12