21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg
- Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
- Data zamieszczenia: 2018-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
ul. Połczyńska 32
78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
REGON: 33102935500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akumulatorów i ogumienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia i akumulatorów samochodowych. Szczegółowy opis zamówienia oraz standardy jakościowe zostały określone w załączniku nr 5 – formularz cenowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: a) Zadanie nr 1 – akumulatory, b) Zadanie nr 2 – ogumienie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i oznakowany w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację, tj. musi zawierać nazwę części i numer umowy, w ramach którego jest dostarczana. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, jeżeli opakowania nie będą zawierały informacji, o których mowa powyżej. Przez dostawę rozumie się załadunek, transport i wyładunek do magazynów zamawiającego: a) Zadanie nr 1 – akumulatory: magazyn służby czołgowo-samochodowej w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, tel. 261 532 843, b) Zadanie nr 2 – ogumienie: magazyn służby czołgowo-samochodowej w Mirosławcu, 78-615 Mirosławiec, tel. 261 525 426. Numery katalogowe/JIM, podane w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, są tylko przykładowym oznaczeniem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być dedykowany do danego pojazdu. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający korzysta z prawa opcji i przewiduje zwiększenie zamawianego asortymentu o ilości podane, w kolumnie nr 8 formularza cenowego. Dostawa asortymentu w ramach prawa opcji będzie jednorazowa, realizowana najpóźniej do 14.12.2018 r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (4 zadania).
Dodano: 2023-03-10 - Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich znak postępowania 934/2020
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
Dodano: 2021-02-17 - Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miekskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2021-02-01 - Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania)
Dodano: 2020-12-23 - Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do autobusów komunikacji miejskiej
Dodano: 2020-11-13 - Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów gąsienicowych BWP-1 , MTLB, WZT będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie
Dodano: 2020-07-20 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu JELCZ, FIAT, IVECO, ZIŁ, URAL, OPEL, FORD, VOLKSWAGEN, MERCEDES na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (8 zadań)
Dodano: 2020-07-13