22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
- Data zamieszczenia: 2019-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
REGON: 19247126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesoriów ochronnych, odzieży ochronnej oraz obuwia dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku i 49. BLot w Pruszczu Gdańskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa akcesoriów ochronnych, odzieży ochronnej oraz obuwia dla Sekcji ZLT oraz Służby Mundurowej 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz 49. BLot w Pruszczu Gdańskim, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załącznikach nr 6, 7 i 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: CZĘŚĆ NR 1- „Dostawa akcesoriów ochronnych wykorzystywanych do obsługi sprzętu techniki lotniczej 22. BLT w Malborku oraz 49. BLot w Pruszczu Gdańskim”. CZĘŚĆ NR 2- „Dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla Służby Mundurowej 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) Formularz cenowy odpowiedni dla danej części zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 7 i 8 do SIWZ; c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, – zgodnie ze wzorem Załącznika nr 5 do SIWZ; d) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków ochrony osobistej
Dodano: 2021-11-12 - Dostawa kombinezonów
Dodano: 2021-11-12 - „Zakup środków ochrony osobistej w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 w ramach projektu pt. „Wzmocnienie potencjału zdrowia pracowników szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Samorząd Województwa Pomorskiego” Oś Priorytetowa 05 Zatrudnienie, Działanie 05.04. Zdrowie na rynku pracy, Poddziałanie 05.04.02. Zdrowie na rynku pracy”.
Dodano: 2021-05-26 - Dostawa środków wspierających działania zapobieganiu epidemii
Dodano: 2021-03-02 - Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
Dodano: 2021-01-20 - Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
Dodano: 2020-12-01 - Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia specjalistycznego dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Dodano: 2020-10-29 - Dostawa środków ochrony osobistej dla Kociewskiego Centrum Zdrowia
Dodano: 2020-10-22 - Dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony indywidualnej z podziałem na III części: Część I Dostawa odzieży ochronnej dla personelu służby medycznej Część II Dostawa odzieży ochronnej dla personelu służby żywnościowej Część III Dostawa odzieży ochronnej specjalistycznej – przedmiotów ochrony indywidualnej
Dodano: 2020-10-21 - SUKCESYWNE DOSTAWY OBUWIA I ODZIEŻY OCHRONNEJ DLA PRACOWNIKÓW ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
Dodano: 2020-10-16