Przetargi.pl
Dostawa: - 13 000 kompletów dyplomów ukończenia studiów, - 13 000 sztuk okładek do suplementów, - 6 400 sztuk odpisów dyplomów w językach obcych Nr sprawy: ZP/D/ES/15/2009

Politechnika Warszawska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 2346206, 2346630 , fax. 022 2346217, 6286075
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska
    Pl. Politechniki 1 1
    00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 2346206, 2346630, fax. 022 2346217, 6286075
    REGON: 00000155400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa: - 13 000 kompletów dyplomów ukończenia studiów, - 13 000 sztuk okładek do suplementów, - 6 400 sztuk odpisów dyplomów w językach obcych Nr sprawy: ZP/D/ES/15/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sukcesywna - 13 000 kompletów dyplomów ukończenia studiów, - 13 000 sztuk okładek do suplementów, - 6 400 sztuk odpisów dyplomów w językach obcych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228220008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu-podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie III.2, Wykonawcy załączą do oferty następujące dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru zawartego w Załączniku nr 3 do SIWZ. b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, to jest aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni- czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonaw- ca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzy- manie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Do ofert powinny być załączone wzory dyplomów i okładki, zgodnie z punktem 4.3 SIWZ. Na podstawie załączonych do oferty wzorów, Zamawiający oceni estetykę i jakość wykonania oferowanych druków i okładek pod kątem następujących cech: - Prostokątność, - Odległość narożników i ich równoległość, - Równoległe doklejenie wyklejki do okładki, - Prawidłowość przyklejenia oklejki i wyklejki do okładki, - Uszkodzenia w narożnikach, - Zgodność koloru (odcienia) oklejki okładki ze standardem, - Sposób wykonania tłoczenia na okładce (tekst, czcionka, trwałość złotego barwnika), - Druki - spełnienie standardów określonych w Rozporządzeniu Ministra N. i S. W. z dnia 19.12.2008 r. - patrz punkt 2.2. SIWZ. e) Do oferty powinno być dołączone potwierdzenie Wykonawcy, że oferowany towar odpowiada wzorom i standardom określonym w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z 19.12.2008 r., zgodnie z punktem 2.2 nin. SIWZ. f) Wykonawca powinien załączyć do oferty aktualny certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie usług poligraficzno-introligatorskich. g) Oferta powinna zawierać informację potwierdzającą, iż Wykonawca w ciągu 3 (trzech) ostatnich lat wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia rodzajowo i finansowo porównywalne z przedmiotem niniejszej procedury przetargowej. Powyższa informacja powinna być sporządzona w oparciu o wzór stanowiący za- łącznik nr 4 do SIWZ. Do powyższego winny być załączone referencje Odbiorców ww. zamówień. 2. Wszystkie dokumenty wymienione w punkcie 1. muszą być przedstawione w for- mie oryginałów, kopii uwierzytelnionych notarialnie lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. W przypadku wyboru oferty podmiotów, ubiegających się o zamówienie wspólnie, przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zaś dokumenty, o których mowa w punkcie 1, muszą być wystawione indywidualnie dla każdego z tych podmiotów. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 litera b) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa wyżej, należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 i 4, o ile nie są sporządzone w języku polskim, są składane w języku, w którym zostały sporządzone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Ocena spełnienia warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach