Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 620-69-11 w 219 , fax. (058) 620 67 43
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10 10
81-338 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (058) 620-69-11 w 219, fax. (058) 620 67 43
REGON: 00014500001111 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA 50 SZT. MONITORÓW I 2 SZT. DYSKÓW ZEWNĘTRZNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) 50 szt. monitorów LCD o minimalnych parametrach: Przekątna ekranu - min. 19 cali Format ekranu monitora - panoramiczny Czas reakcji - max. 5 ms Powierzchnia ekranu - matowa Wejścia sygnału i gniazda - D-SUB, DVI-D, zasilające, audio Głośniki - min. 2 x 1W (stereo) Rozdzielczość fizyczna - min. 1680 x 1050 Kable w zestawie - sygnałowe D-Sub oraz DVI-D, audio, zasilający Jasność - min. 300 cd/m2 Kontrast - min. 1000:1 Zabezpieczenie przed kradzieżą - kompatybilny z Kensington-lock(TM) Format obrazu - 16:9 lub 16:10 Kąty widzenia - min. 160° w pionie i min. 170° w poziomie Kąt pochylenia - min. 20° w górę i min. 5° w dół Kolor obudowy - czarny Regulacja parametrów - OSD z funkcją autokonfiguracji Gwarancja - min. 24 msc b) 2 szt. zewnętrznych dysków twardych o minimalnych parametrach: Pojemność - 2000 GB (2TB) Interfejs - USB 2.0 Prędkość obrotowa silnika - 7200 obr./min Pojemność pamięci podręcznej - 32 MB Typ napędu - zewnętrzny Gwarancja min. 36 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., a w szczególności: 1) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 5. Ocena spełniania przedstawionych powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. należy złożyć: a) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie musi być złożone wspólnie. Oświadczenie składa pełnomocnik, ustanowiony do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), 3. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2 lit b - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca do oferty załączy specyfikację techniczną (zgodnie z załącznikiem nr 3 do IDW) oraz z dokumentację techniczną producenta oferowanego sprzętu w języku polskim lub angielskim (dopuszcza się wydruk ze strony internetowej producenta).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/77/2015/AEZ/ Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Morskiej w Gdyni w roku 2015 - część 8 (Monitory)
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa sprzętu teleinformatycznego dla KWP w Gdańsku
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa sprzętu teleinformatycznego dla KWP w Gdańsku.
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa sprzętu komputerowego dla KWP w Gdańsku.
Dodano: 2015-06-08 - Dostawa sprzętu komputerowego dla KWP w Gdańsku
Dodano: 2015-04-28 - Dostawa sprzętu komputerowego dla KWP w Gdańsku
Dodano: 2014-11-26 - Dostawa sprzętu teleinformatycznego dla KWP w Gdańsku
Dodano: 2014-11-07 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2014-11-04 - Dostawa sprzętu teleinformatycznego dla KWP w Gdańsku
Dodano: 2014-10-10 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA RUCHOMEGO GIMNAZJUM W KOSAKOWIE CZĘŚĆ B - MULTIMEDIA i KOMPUTERY, DYGESTORIA
Dodano: 2014-09-12