Przetargi.pl
dostawa 33 fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych, w tym 24 do druku czarno-białego wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia, z przeznaczeniem do biur senatorskich, 9 z możliwością do druku czarno-białego i kolorowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia, z przeznaczeniem do biur Kancelarii Senatu.

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226949035 , fax. +48226949213
  • Data zamieszczenia: 2017-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    Wiejska 6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226949035, fax. +48226949213
    REGON: 00139380011000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa 33 fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych, w tym 24 do druku czarno-białego wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia, z przeznaczeniem do biur senatorskich, 9 z możliwością do druku czarno-białego i kolorowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia, z przeznaczeniem do biur Kancelarii Senatu.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 33 fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer). 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy podzielił zamówienie na dwie części: - część I zamówienia – dostawa 24 fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych do druku czarno-białego wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur senatorskich; - część II zamówienia – dostawa 9 fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych z możliwością druku czarno-białego i kolorowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur Kancelarii Senatu. Szczegóły dotyczące obu części zamówienia zawiera rozdział III SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia (część I zamówienia i część II zamówienia) obejmuje również: 1) bezpłatne zainstalowanie i uruchomienie kopiarek w miejscach wskazanych przez zamawiającego, w wymaganym przez zamawiającego terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (część I zamówienia), w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (część II zamówienia); 2) bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych kopiarek; 3) bezpłatne dojazdy i konserwacje zainstalowanych kopiarek w okresie gwarancji. Konserwacja będzie wykonywana nie rzadziej niż co 50 000 kopii i będzie obejmowała: kontrolę, regulację, usunięcie usterek, czyszczenie podzespołów kopiarki oraz konieczną wymianę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, zgodnie z zaleceniami producenta kopiarek. 4. Ponadto wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 punkt serwisowy działający na terenie każdego województwa (wykaz biur senatorskich wraz z adresami jest załączona do SIWZ – załącznik nr 1 do SIWZ) - w odniesieniu do części I zamówienia i/albo co najmniej 1 punkt serwisowy działający na terenie m. st. Warszawy - w odniesieniu do części II zamówienia. 5. W przypadku części I zamówienia wykonawca powiadomi zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem - za pośrednictwem faksu lub e-mailem - o miejscu, terminie dostawy i instalacji kopiarki w biurze senatorskim. Zamawiający ustali szczegóły dostawy z przedstawicielem biura senatorskiego. Dostawa, instalacja kopiarek w biurach senatorskich i przeszkolenie osób będą się odbywać sukcesywnie. 6. Dostawa 24 kopiarek (część I zamówienia) w oryginalnych opakowaniach producenta i ich zainstalowanie oraz przeszkolenie osób w biurach senatorskich nastąpi (zgodnie z załączonym wykazem biur senatorskich) w wymaganym terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że wykonawca - w celu uzyskania punktów - może skrócić ten termin, o czym szczegółowo w rozdziale XVI SIWZ; dostawa 9 kopiarek (część II zamówienia) w oryginalnych opakowaniach producenta i ich instalacja oraz przeszkolenie osób w Kancelarii Senatu nastąpi w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone kopiarki cyfrowe (część I zamówienia i/albo część II zamówienia), na minimum 36 miesięcy od daty ich instalacji, bez ograniczenia okresu gwarancji i uprawnień z niej wynikających limitem kopii. W celu uzyskania punktów wykonawca może wydłużyć okres gwarancji, o czym szczegółowo w rozdziale XVI SIWZ. 8. Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze niż podane poniżej: 1) naprawy gwarancyjne będą się odbywać w miejscu zainstalowania kopiarki, wskazanym przez zamawiającego. Jeżeli naprawa w miejscu instalacji nie będzie możliwa, wykonawca odbierze sprzęt i dostarczy go po naprawie na własny koszt i odpowiedzialność; 2) na czas naprawy poza Kancelarią Senatu lub biurem senatorskim - na życzenie zamawiającego - wykonawca udostępni kopiarkę zastępczą; 3) od chwili zgłoszenia awarii do jej usunięcia nie może minąć więcej niż 14 dni roboczych; 4) wykonawca może w umowie powierzyć wykonanie obowiązków wynikających z gwarancji innemu podmiotowi, z tym że wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obsługi gwarancyjnej; 5) w przypadku, gdy naprawa kopiarki potrwa dłużej niż cztery tygodnie lub gdy kopiarka będzie naprawiana cztery razy, zamawiającemu będzie przysługiwać prawo wymiany kopiarki na nową, taką samą lub spełniającą takie same warunki techniczno-eksploatacyjne, przy czym poprzez czterokrotną naprawę, kwalifikującą kopiarkę do wymiany na nową, rozumie się naprawę tego samego zespołu lub elementu kopiarki; 6) okres gwarancji będzie przedłużony o czas trwania naprawy; 7) gwarancja nie może ograniczać praw zamawiającego: - do przemieszczania dostarczonych kopiarek, - do dysponowania zakupionymi kopiarkami, 8) w razie przeniesienia własności kopiarki uprawnionym do gwarancji będzie nowy jej właściciel. 9. Oferowane kopiarki (część I i/albo część II zamówienia) muszą spełniać wymogi specyfikacji technicznej ENERGY STAR i posiadać oznaczenie znakiem usługowym ENERGY STAR lub spełniać kryteria efektywności energetycznej co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. 10. Kopiarki (część I i/albo część II zamówienia) winny być oznaczone znakiem zgodności CE. 11. Wykonawca dołączy do oferty cenniki wszystkich materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych, na podstawie których wykonawca wyliczył ceny brutto jednej kopii A4 – dotyczy części I i części II zamówienia. W przypadku występowania w danej marce kopiarki tzw. zestawów serwisowych, należy wymienić wszystkie elementy wchodzące w skład ww. zestawów. 12. Z każdej dostawy i instalacji kopiarek tak w biurze senatorskim, jak i w biurach Kancelarii Senatu oraz z przeszkolenia osób zostanie/ą sporządzony/e protokół/ły, który/e będzie/dą zawierał/y następujące informacje: model urządzenia, nr seryjny, datę instalacji kopiarki i informacje o przeszkoleniu osób w biurach senatorskich i w biurach Kancelarii Senatu. 13. W przypadku powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, zamawiający żąda wskazania w Formularzu oferty - stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om, i podania przez wykonawcę firmy/firm podwykonawcy/ów. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający uzna, że wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy/ów. 14. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia (część I i/albo część II zamówienia) zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach