Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biur Powiatowych i Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR

AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA - MAZOWIECKI ODDZIAŁ REGIONALNY ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 WARSZAWA, AL. JANA PAWŁA II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 536 57 08, , fax. 22 860 29 85
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA - MAZOWIECKI ODDZIAŁ REGIONALNY
    AL. JANA PAWŁA II 70
    00-175 WARSZAWA, woj. mazowieckie
    tel. 22 536 57 08, , fax. 22 860 29 85
    REGON: 010613083
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja/urząd krajowy lub federalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biur Powiatowych i Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Biur Powiatowych i Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa fabrycznie nowych, w pełni sprawnych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania urządzeń wielofunkcyjnych A3 w liczbie 22 szt. oraz urządzeń wielofunkcyjnych A4 w liczbie 25 szt. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia A3 pochodziły od jednego producenta i były tego samego typu. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia A4 pochodziły od jednego producenta i były tego samego typu. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części, na które dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę wybranych zadań: - CZĘŚĆ 1: dostawa fabrycznie nowych, w pełni sprawnych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania urządzeń wielofunkcyjnych A3 w liczbie 22 szt; - CZĘŚĆ 2: dostawa fabrycznie nowych, w pełni sprawnych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania urządzeń wielofunkcyjnych A4 w liczbie 25 szt. 2. Minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego dla urządzeń wielofunkcyjnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia dla poszczególnych części zostały określone w rozdziale III SIWZ. 3. Dostawa obejmuje dostarczenie i wniesienie urządzeń wielofunkcyjnych do wskazanych pomieszczeń w Biurach Powiatowych i Mazowieckim Oddziale Regionalnym, a także rozpakowanie i uruchomienie sprzętu (bez podłączania do sieci LAN). Szczegółowe informacje dotyczące ilości dostarczanych urządzeń do poszczególnych lokalizacji wraz z adresami lokalizacji zamieszczone są w Załączniku nr 2 do Wzoru umowy, będącej Załącznikiem nr 7 do SIWZ. 4. Zapisy gwarancyjne dotyczące zakupionego sprzętu nie mogą powodować utraty gwarancji w przypadku dokonania zmiany lokalizacji sprzętu przez pracowników ARiMR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Jeżeli Wykonawca korzysta z potencjału podmiotu trzeciego - zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdziału VII ust. 2 pkt 1) SIWZ (Załącznik nr 4 do SIWZ). b) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. d) Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach