Przetargi.pl
Najem kserokopiarek na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29 oraz al. Zjednoczenia 25 wraz z serwisem

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, S. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    S. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 01525964000041
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem kserokopiarek na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29 oraz al. Zjednoczenia 25 wraz z serwisem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:Najem kserokopiarek na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29 oraz al. Zjednoczenia 25 wraz z serwisem. Zamówienie obejmuje najem 17 szt. kserokopiarek wraz z serwisem i ich instalacją w siedzibie zamawiającego: a) ul. Żeromskiego 29 – 16 sztuk kserokopiarek,b) al. Zjednoczenia 25 – 1 sztuka kserokopiarki.Zamawiający wymaga zastosowania urządzeń jednego producenta, nowych lub używanych ale nie starszych niż z 2020 roku i pozostających w aktualnej ofercie producenta. 2. Dostępność dla osób niepełnosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) zawiera wymagania względem dostosowania sprzętu do obsługi przez osoby z niepełnosprawnością ruchową. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:a) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie załączniki nr 1 do projektowanych postanowień umowy.b) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.4. Termin realizacji zamówienia.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach