Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-633 Kraków, ul. Walerego Sławka 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-12 254 14 76 , fax. 0-12 254 14 72
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie
ul. Walerego Sławka 10 10
30-633 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0-12 254 14 76, fax. 0-12 254 14 72
REGON: 12077665000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zis.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 2 sztuk kserokopiarek, biurowego urządzenia wielofunkcyjnego oraz 2 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych. Sprawa numer: 18/IV/2009/ZIS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 2 sztuk kserokopiarek, biurowego urządzenia wielofunkcyjnego oraz 2 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 upzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 upzp, a w szczególności wykażą, że: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizowali co najmniej: - 1 dostawę kserokopiarki cyfrowej (w przypadku składania oferty na część 1); - 1 dostawę biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (skaner, faks, drukarka, kopiarka) (w przypadku składania oferty na część 2). 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ oraz w punkcie poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 w związku z art. 44 upzp - wg zał. nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbior-ców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4; d) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1; 2) charakterystykę kopiarki określającą jej parametry techniczne - sporządzoną na podstawie załącznika nr 5 - w przypadku składania oferty na część 1; 3) charakterystykę urządzenia wielofunkcyjnego oraz laserowego urządzenia wielofunkcyjnego określającą parametry techniczne sprzętu - sporządzoną na podstawie załącznika nr 6 - w przypadku składania oferty na część 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zis.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, skanerów, monitorów oraz oprogramowania dla Instytutu Nafty i Gazu Państwowego Instytutu Badawczego - 6 zadań
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa dwudziestu trzech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim
Dodano: 2015-06-08 - Dzierżawa 3 fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych na okres 36 miesięcy oraz dostarczenie systemu drukującego i zliczająco-monitorującego wydruki w powyższych urządzeniach, znak sprawy: DZP-271-35/14
Dodano: 2014-10-15 - Dostawa czterdziestu urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR województwie małopolskim
Dodano: 2014-09-30 - Dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek dla prokuratur okręgu krakowskiego
Dodano: 2014-05-21 - Dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek dla prokuratur okręgu krakowskiego
Dodano: 2014-01-31 - Dostawa kserokopiarki .
Dodano: 2012-10-18 - Dostawa piętnastu urządzeń wielofunkcyjnych dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
Dodano: 2012-09-27 - 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy kserokopiarki dla potrzeb Działu Spraw Osobowych UJ, ul. Straszewskiego 27, 31-113 Krakowie
Dodano: 2012-05-31 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2012-02-06