Przetargi.pl
Dostawa 1100 ton soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych

Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Pucku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. Elizy Orzeszkowej 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7743280 , fax. 058 7743293
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Pucku
    ul. Elizy Orzeszkowej 5 5
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 7743280, fax. 058 7743293
    REGON: 19168668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zd.puck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 1100 ton soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Dostawa obejmuje: a) Sól kamienna drogowa w ilości 1100 Mg (luzem) do zimowego utrzymania dróg. 2.2.Miejsce dostawy: a) plac Obwodu Drogowego w Sławoszynie, ul. Szkolna, 84 - 110 Krokowa; b) plac Obwodu Drogowego w Wejherowie, ul. Przemysłowa 41, 84 - 200 Wejherowo; 2.3. Dostawa soli kamiennej drogowej wraz z rozładunkiem na plac Zamawiającego. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zamówienia w niepełnym zakresie. Wielkość zamówienia będzie uzależniona od bieżącego zapotrzebowania, na który wpływ będą miały warunki atmosferyczne. 2.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie przedmiotu zamówienia do 20 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP. 2.6. Zamówienia realizowane będą w dwóch dostawach, pierwsza do dn. 31.10.2012 r., druga do dnia 31.01.2013 r. 3. Wymagania techniczne 3.1. Sól kamienna drogowa zwykła, powinna spełniać wymagania PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych. 3.2. Nowa edycja ww normy tj. PN C-84O-2:1998 Sól (Chlorek sodu) Sól spożywcza zastąpiła normę PN 86/C-84081/02, eliminując określenie sól drogowa i nie podając dla soli drogowej żadnych wymagań. Niniejszym uznaje się, że dla celów oceny soli stosowanej w drogownictwie wymagania starej normy są właściwe i powinny być nadal stosowane. (Wytyczne Zimowego Utrzymania Dróg opracowane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów dla potrzeb GDDKiA) oraz warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzaju warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z dnia 24 listopada 2005 r.) 3.3. Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia - sól kamienna drogowa do zimowego utrzymania nawierzchni: - opakowanie - luzem, - postać niezbrylająca, gruboziarnista - zawartość NaCl min. 90%, - zawartość K4Fe(CN)6 min. 40 mg/kg, - zawartość H2O max. 3%, - zawartość części nierozpuszczalne w wodzie do 8%, Pozostałe parametry wg PN-86/C-84081/02. 3.4. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków, Wykonawca załączy do oferty deklarację zgodności. 4. Odbiór dostawy. 4.1. Odbiór dostawy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy. 4.2. Wykonawca dostarczy deklaracje zgodności, że wyroby objęte ofertą, spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzaju warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z dnia 24 listopada 2005 r.) do umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego. 4.3. Materiał może być przewożony samochodami samowyładowczymi, sprawnymi technicznie. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału, w szczególności na jego zawilgocenie. Wykonawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń odnośnie obciążeń osi pojazdu podczas transportu materiału po drogach publicznych. 4.4. Wykonawca winien brać pod uwagę, że podstawowy czas pracy Zamawiającego jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7 do 15. Dostawy w innych godzinach oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy winny być uzgodnione z Zamawiającym. Jednostką obmiarową jest 1 tona materiału. Wykonawca określa w dokumencie przewozowym tarę pojazdu i masę ładunku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych ważeń pojazdów na wadze atestowanej zlokalizowanej od miejsca rozładunku w odległości do 30 km. Koszt dojazdu obciąża Wykonawcę. 5. Gwarancja jakości. 5.1. Wykonawca udzieli gwarancji odpowiedniej jakości na okres 6 miesięcy od daty protokolarnego dostarczenia przedmiotu zamówienia na dostarczoną sól drogową. W przypadku dostarczenia soli niespełniającej wymagań w umowie Wykonawca zobowiązany jest na własny kosztów w terminie 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego zabrać nieodpowiedniej jakości sól drogową i dostarczyć właściwej jakości. Zamawiający zastrzega prawo wykonania badań kontrolnych. W przypadku gdy badana partia soli drogowej nie będzie spełniała wymagań normy PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych, zostanie pozostawiona do dyspozycji Wykonawcy, Zamawiający odmówi zapłaty za dostarczoną partię soli, a Wykonawca usunie materiał z placu Zmawiającego na własny koszt. 6. Termin realizacji zamówienia. 6.1. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie w dwóch terminach do dnia 31.10.2012 r. - dostawa na teren Obwodu Drogowego w Sławoszynie (250 ton) oraz w Wejherowie (420 ton) tj. 60 % wartości zamówienia, oraz do dnia 31.01.2013 r. - dostawa na teren Obwodu Drogowego w Sławoszynie (160 ton) oraz w Wejherowie (280 ton) tj. 40% wartości zamówienia, zgodnie z harmonogramem dostawy soli drogowej. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia poszczególnych partii soli drogowej w całości w ww. terminach. W przypadku niedostarczenia części lub całości dostawy soli drogowej w podanych terminach zostanie naliczona kara umowna wartości 5% od każdej niedostarczonej tony za każdy dzień zwłoki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,- zł, słownie: cztery tysiące 00/100 zł 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 61834900020040152020000040 w Banku Spółdzielczym w Krokowej O/Puck 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie: przed terminem składania ofert, sposób przekazania: dołączyć do oferty 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zd.puck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach