Przetargi.pl
Dostarczenie wyposażenia placówek dla osób bezdomnych w Cieszynie

Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4794200, 4794350 , fax. 033 4794303, 4794361
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
    Rynek 1
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 4794200, 4794350, fax. 033 4794303, 4794361
    REGON: 51570900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie wyposażenia placówek dla osób bezdomnych w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem pierwszego nowego wyposażenia placówek dla osób bezdomnych zlokalizowanych przy ul. Błogockiej 30 w Cieszynie. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wyposażenie noclegowni dla osób bezdomnych z 24 miejscami, schroniska dla osób bezdomnych z 40 miejscami i mieszkania chronionego dla osób bezdomnych. Wyposażenie placówek dla osób bezdomnych obejmuje dostawę i montaż mebli, dużych i drobnych artykułów gospodarstwa domowego oraz innych produktów. Cały asortyment został ujęty w Opisie Przedmiotu Zamówienia jako załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamówienie podzielone zostało na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi odrębnie dla każdej części. Część 1. – Meble oraz duże wyposażenie – szczegółowy zakres i opis asortymentu stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ. Część 2. – Sprzęt elektryczny –szczegółowy zakres i opis asortymentu stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ. Część 3. – Drobne wyposażenie – szczegółowy zakres i opis asortymentu stanowi załącznik nr 1.3 do SIWZ. Dostawa i montaż wyżej wymienionego wyposażenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego nastąpi na koszt Wykonawcy. Do niniejszej SIWZ załączono szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci wykazu asortymentu i charakterystyki jego parametrów, ilości sztuk, rysunków, rzutów, wizualizacji itp. Zamawiający zapewni swobodny w niezbędnym zakresie dostęp Wykonawcy do placówek dla osób bezdomnych, celem prawidłowego wykonania zadania, np. dokonania pomiarów. 4. Rodzaj wyposażenia i ilości szt: a) cześć 1 - Meble oraz duże wyposażenie: aneks kuchenne 1, bateria 1, biurko 1, biurko 4, krzesło obrotowe 1, krzesło obrotowe 5, folie okienne 1, krzesło sklejka 7, krzesła 56, krzesła 42, komoda 1, komplet wypoczynkowy 1, komplet wypoczynkowy 1, lustro z półką 1, łóżko 3, łóżko metalowe pojedyncze 42, łóżko piętrowe 8, ławka 7, Metalowy pojemnik na odpady 1, Materac 64, parawan 1, regały magazynowe w noclegowni 1, regał otwarty 5, Rolety w mieszkaniu chronionym 1, szafa aktowa 6, szafa aktowa 1, szafka bhp 5, sofa 2, szafka gospodarcza 1, szafka gospodarcza 1, szafka nocna 7, stolik komputerowy 1, stół okrągły 1, stół na stelażu metalowym 1, stół 1, stół 1, stół 4, stół 2, stół płycinowy 3, stół/ława płycinowy 1, stolik 1, stolik 9, szafa ubraniowa 3, szafa ubraniowa 20, stelaż na worki 3, szafka na buty 1, szafka wisząca z lustrem 2, Szafka stojąca 1, szafka wisząca 1, wieszak wiszący 1, wieszak na ścianę 8, zlewozmywak 2. b) część 2 - Sprzęt elektryczny: lodówka 1, lodówka wolnostojąca 1, czajnik 3, lampka nocna 7, płyta ceramiczna 1, piekarnik 1, pralka 4, suszarka do rąk 1, żelazko 1, c) część 3 - Drobne wyposażenie: deska do krojenia 14, deska do prasowania 1, garnki 1, garnek z pokrywką 1, haczyki podwójne 30, kosz na bieliznę 6, kołdra 3, miotła + łopatka+zmiotka 1, koc 67, kosz na pranie 3, kosz na śmieci 25, kosze do segregacji śmieci 2, kubek 70, lustro 16, mata ochronna 64, miska kuchenna 3, mop sznurkowy 1, miska do prania 11, noże zestaw 2, ociekacz na sztućce 1, poduszka 67, dozownik na mydło w płynie 17, Pojemnik na ręczniki 2, pościel 3, pościel 64, prześcieradło 67, suszarka na naczynia 1, suszarka stojąca 6, sztućce 70, szczotka toaletowa 14, szklanki 46, talerze zestaw 70, Wieszak narożny i zasłonka brodzika 2, wieszak okrągły 1, dozownik na papier toaletowy 12, wieszak na papier toaletowy 2, warząchwie 3, wiadro z wyciskaczem 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy wraz z cennikiem, 2. wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 3. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach