GMINA SUSZEC ogłasza przetarg
- Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA SUSZEC
ul. Lipowa 1
43-267 Suszec, woj. śląskie
REGON: 276258345 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie przedszkola 8-oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne i akcesoria - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Wyposażenie przedszkola 8-oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne i akcesoria", zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia. Przez wyposażenie przedszkola 8 - oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne oraz akcesoria (zwane w dalszej SWZ również produktami) należy rozumieć:- dostawę zamówienia do siedziby nowego – 8 oddziałowego przedszkola przy ul. Szkolnej w Suszcu,- wniesienie i montaż mebli przedszkolnych oraz akcesoriów w wyznaczonych przez zamawiającego miejscach,- przekazanie wraz z wyposażeniem wszystkich wymaganych przepisami prawa dokumentów (atestów, certyfikatów itp.) przewidzianych dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych (przedszkolach) w języku polskim,- przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych dla dostarczonego wyposażenia,- zapewnienie na własny koszt prawidłowego zabezpieczenia prowadzonych robót montażowych oraz obowiązek przestrzegania przepisów BHP przy wykonywanych pracach montażowych,- usunięcie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w pkt. 4 SWZ oraz w zał. 1.A do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że:a) POSIADA DOŚWIADCZENIEZamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- wymagane minimum: dwie dostawy mebli wraz z ich montażem, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000 zł w sposób należyty,Jeżeli w dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia zakres rzeczowy i ilościowy nie został jasno wykazany, wykonawca winien zakres ten określić w zał. nr 4 w kol. 2, aby zamawiający mógł dokonać oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.Wymagane dostawy mogą zostać wykazane w formule robót budowlanych, jeżeli obejmowały one dostawę i montaż (wyposażenie obiektu) w meble i akcesoria.Jeżeli zakres dostaw przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty jest szerszy od powyżej określonego przez zamawiającego, należy w wykazie dostaw podać zakres i wartość dostaw odpowiadających zakresowi warunku.Uwaga:1. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek.2. Zamawiający wskazuje, że na podstawie wyroku TSUE z dnia 04.05.2017 r. nie dopuszcza, aby wykonawca biorący udział indywidualnie w postępowaniu polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji.W przypadku, gdy świadczenia referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie dostaw – zał. nr 4 do SWZ wskazać, jakie czynności w ramach tych świadczeń były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Na podstawie powyższego zamawiający dokona oceny nabytego doświadczenia w wykonaniu danego zamówienia publicznego (czy wykonawca wykonał zakres wystarczający do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu).3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-06-07 - ZP-2360-10/23 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 2
Dodano: 2023-12-05 - Wyposażenie przedszkola 8-oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne i akcesoria
Dodano: 2023-06-14 - Dostawa mebli, AGD i pozostałego wyposażenia dla potrzeb Apteki Szpitalnej
Dodano: 2023-04-25 - Wyposażenie pomieszczeń i meble
Dodano: 2021-03-26 - Dostawę i montaż I- go wyposażenia dla Muzeum Hutnictwa w Chorzowie – podzielony na 3 części: 1. dostawa i montaż wyposażenia meblowego; 2. dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego; 3. dostawa i montaż urządzeń komputerowych z oprogramowaniem systemowym oraz podstawowym pakietem biurowym wraz z urządzeniami peryferyjnymi, sprzęt telewizyjny, info kiosk z oprogramowaniem systemowym;
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ZSO nr 11 przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu na potrzeby utworzenia żłobka”.
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem sprzętu gastronomicznego; dostawa i montaż mebli gastronomicznych oraz dostawa akcesoriów gastronomicznych dla 3 szkół objętych projektem pn. „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-01-20 - Wyposażenie pomieszczeń i meble
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu
Dodano: 2020-12-23