Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
- Data zamieszczenia: 2018-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
REGON: 000514319 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uw.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostarczenie mebli i wyposażenia na potrzeby przejść granicznych działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostarczenie mebli i wyposażenia na potrzeby przejść granicznych w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I – sprzedaż oraz dostarczenie mebli i wyposażenia na potrzeby Drogowego Przejścia Granicznego w Gronowie, 2) CZĘŚĆ II – sprzedaż oraz dostarczenie mebli na potrzeby Drogowego Przejścia Granicznego w Bezledach, 3) CZĘŚĆ III – sprzedaż oraz dostarczenie mebli i wyposażenia na potrzeby Drogowych Przejść Granicznych w Grzechotkach i Gołdapi oraz Morskiego Przejścia Granicznego w Elblągu. 2. Wykaz mebli i wyposażenia objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Szczegółowy opis mebli i wyposażenia objętych CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Wykaz mebli objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis mebli objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 4. Wykaz mebli i wyposażenia objętych CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis mebli i wyposażenia objętych CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. 5. Opisy mebli i wyposażenia znajdujące się w załącznikach nr 5 – 7 do SIWZ zawierają minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować meble i wyposażenie charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 6. Dostarczone meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby meble objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę i detale. 8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami. 9. Wykonawca dostarczy i zamontuje: 1) meble i wyposażenie objęte CZĘŚCIĄ I zamówienia na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie, 14-500 Braniewo, w pomieszczeniach zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 2) meble objęte CZĘŚCIĄ II zamówienia na Drogowym Przejściu Granicznym w Bezledach, 11-200 Bartoszyce, w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego, 3) meble i wyposażenie objęte CZĘŚCIĄ III zamówienia: a) na Drogowym Przejściu Granicznym w Grzechotkach, 14-500 Braniewo, w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego, b) na Drogowym Przejściu Granicznym w Gołdapi, 19-500 Gołdap, w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego, c) na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu przy ul. Portowej 7, w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego. 10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Montaż mebli i wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją, tj. m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, a także na wniesieniu i uprzątnięciu miejsca dostawy. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu oraz montażu wszystkich elementów ponosi wykonawca. 11. Dostarczenie mebli i wyposażenia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy. 12. Zamawiający wskazując w SIWZ i załącznikach, w ramach opisu przedmiotu zamówienia, normy, aprobaty oraz specyfikacje techniczne, dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do tam opisanych. 13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert na wykonanie CZĘŚCI I zamówienia wadium w wysokości 4.000,00 złotych. W przypadku składania ofert na wykonanie CZĘŚCI II i CZĘŚCI III zamówienia zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/Olsztyn 93 1010 1397 0020 2013 9120 0000. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz wyceny w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załączniki nr 2 – 4 do SIWZ, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych wraz z urządzeniami AGD do Nadleśnictwa Nowe Ramuki
Dodano: 2023-06-21 - Doposażenie liceów ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Bartoszycki w infrastrukturę poprawiającą nauczanie ICT i języków obcych
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa i montaż szaf trzydrzwiowych do realizowanej inwestycji pod nazwą: „Budowa nowej KMPSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 - ETAP II”
Dodano: 2022-11-22 - Dostawa i montaż pulpitu dyspozytorskiego, systemowych regałów przesuwnych, witryn stojących, zabudowy meblowej z przesuwnymi panelami, krzeseł konferencyjnych oraz foteli biurowych i gabinetowych
Dodano: 2022-09-14 - Dostawa szaf ubraniowych drewnianych – postępowanie nr 77/D
Dodano: 2022-09-02 - "Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Stare Jabłonki"
Dodano: 2022-08-23 - Dostawa nowych mebli biurowych i krzeseł do Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2021-03-19 - Dostawa mebli na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu"
Dodano: 2021-03-05 - Dostawa nowych mebli biurowych, krzeseł, ławek, specjalistycznych stołów laboratoryjnych i dygestorium do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa nowych foteli, krzeseł, taboretów laboratoryjnych, sof , mebli biurowych, regałów, i dygestorium do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2021-01-28