Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, NIP: 7543077565 reprezentowane przez Lesława Tomczaka - Dyrektora Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-315 Opole, Głogowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 48774579895 , fax. 48774047535
- Data zamieszczenia: 2021-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, NIP: 7543077565 reprezentowane przez Lesława Tomczaka - Dyrektora Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu
Głogowska 27
45-315 Opole, woj. opolskie
tel. 48774579895, fax. 48774047535
REGON: 36518391100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzpwe.opolskie.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
doposażenie Szkół Podstawowych w województwie opolskim w laptopy do prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19 w ramach Projektu Op@lskie dla podstawówek - zdalne nauczanie zbliża! współfinansowanego ze środków RPO WO 2014 – 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Szkół Podstawowych w województwie opolskim w laptopy do prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19 w ramach Projektu Op@lskie dla podstawówek - zdalne nauczanie zbliża! współfinansowanego ze środków RPO WO 2014 – 2020. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający minimalne parametry techniczne określony został w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. 3.3 Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu została wykonana osobiście przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) i odbywała się w obecności wyznaczonej osoby po stronie Zamawiającego. 2) Wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą być: fabrycznie nowe (nie używane czy powystawowe), nie refabrykowane, nie mogą pochodzić z ekspozycji, pierwszej jakości, wprowadzone do obrotu, odpowiadające obowiązującym normom, posiadające odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa, zgodne z zasadniczymi wymaganiami: tj. muszą posiadać deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub jego umocowanego przedstawiciela i/ lub oznakowane znakiem CE. 3) Oferowany sprzęt nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2018 roku. 4) Sprzęt powinien być dostarczony, wniesiony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) przy ul. Głogowskiej 27 w Opolu, w miejscu ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego i na życzenie Zamawiającego rozpakowany i uruchomiony przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności działania w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. 5) Wykonawca elementy przedmiotu zamówienia dostarczy w oryginalnych opakowaniach producenta. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub nie jest dostępny z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Parametry nowego sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowy sprzęt. 7) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w formularzu rzeczowo-cenowym) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji sprzętu. 8) Za dostarczone elementy przedmiotu zamówienia (w tym ubezpieczenie, stan techniczny) odpowiada Wykonawca do czasu protokolarnego odbioru zrealizowanego całego zamówienia przez Zamawiającego. W przypadku elementów szklanych Wykonawca winien odpowiednio zabezpieczyć przedmiot dostawy, tzn. w sposób uniemożliwiający potłuczenie się w/w elementów i odpowiednio oznakować opakowania (np. ostrożnie szkło). 9) Po dostawie i sprawdzeniu przedmiotu zamówienia pod względem jego zgodności z dokumentacją zamówienia w szczególności z parametrami określonymi w formularzu rzeczowo-cenowym, zostanie sporządzony protokół odbioru, którego data wykonania oznacza odbiór końcowy realizacji zadania oraz początek okresu gwarancji. Protokół sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, dla każdej ze stron po jednym egzemplarzu. Protokół odbioru stanowi potwierdzenie wykonanej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia 100% dostarczonego przedmiotu zamówienia pod względem jego zgodności ze specyfikacją sprzętu oraz przedstawioną ofertą w obecności Wykonawcy lub jego upoważnionego przedstawiciela. Sprawdzenie odbywać się będzie przy dostawie w miejscu, do którego Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 10) Wykonawca zobowiązuje się do złożenia przy dostawie sprzętu dokumentacji w języku polskim, w tym: dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi, deklaracji zgodności, certyfikatów/ zaświadczeń normami określonymi w opisie oferowanego urządzenia. 11) Wykonawca zapewni termin gwarancji minimum 24 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
Dodano: 2024-04-05 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla zespołu zarządzającego”
Dodano: 2023-10-02 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla zespołu zarządzającego”
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa notebooków dla jednostek Politechniki Opolskiej
Dodano: 2023-06-16 - Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem, w ramach projektu grantowego: Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
Dodano: 2022-12-08 - Zakup i dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-11-07 - Zakup i dostawa komputerów przenośnych - laptopów oraz zestawów komputerowych stacjonarnych w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-09-13 - Dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Gminy Jemielnica w ramach projektu grantowego: Wsparcie dzieci rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
Dodano: 2022-08-30 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
Dodano: 2022-08-12 - Dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Gminy Jemielnica w ramach projektu grantowego: Wsparcie dzieci rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR.
Dodano: 2022-08-02