Przetargi.pl
doposażenie Szkół Podstawowych w województwie opolskim w laptopy do prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19 w ramach Projektu Op@lskie dla podstawówek - zdalne nauczanie zbliża! współfinansowanego ze środków RPO WO 2014 – 2020

Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, NIP: 7543077565 reprezentowane przez Lesława Tomczaka - Dyrektora Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-315 Opole, Głogowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 48774579895 , fax. 48774047535
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, NIP: 7543077565 reprezentowane przez Lesława Tomczaka - Dyrektora Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu
    Głogowska 27
    45-315 Opole, woj. opolskie
    tel. 48774579895, fax. 48774047535
    REGON: 36518391100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzpwe.opolskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    doposażenie Szkół Podstawowych w województwie opolskim w laptopy do prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19 w ramach Projektu Op@lskie dla podstawówek - zdalne nauczanie zbliża! współfinansowanego ze środków RPO WO 2014 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Szkół Podstawowych w województwie opolskim w laptopy do prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19 w ramach Projektu Op@lskie dla podstawówek - zdalne nauczanie zbliża! współfinansowanego ze środków RPO WO 2014 – 2020. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający minimalne parametry techniczne określony został w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. 3.3 Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu została wykonana osobiście przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) i odbywała się w obecności wyznaczonej osoby po stronie Zamawiającego. 2) Wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą być:  fabrycznie nowe (nie używane czy powystawowe),  nie refabrykowane,  nie mogą pochodzić z ekspozycji,  pierwszej jakości,  wprowadzone do obrotu,  odpowiadające obowiązującym normom,  posiadające odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa,  zgodne z zasadniczymi wymaganiami: tj. muszą posiadać deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub jego umocowanego przedstawiciela i/ lub oznakowane znakiem CE. 3) Oferowany sprzęt nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2018 roku. 4) Sprzęt powinien być dostarczony, wniesiony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) przy ul. Głogowskiej 27 w Opolu, w miejscu ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego i na życzenie Zamawiającego rozpakowany i uruchomiony przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności działania w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. 5) Wykonawca elementy przedmiotu zamówienia dostarczy w oryginalnych opakowaniach producenta. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub nie jest dostępny z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Parametry nowego sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowy sprzęt. 7) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w formularzu rzeczowo-cenowym) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji sprzętu. 8) Za dostarczone elementy przedmiotu zamówienia (w tym ubezpieczenie, stan techniczny) odpowiada Wykonawca do czasu protokolarnego odbioru zrealizowanego całego zamówienia przez Zamawiającego. W przypadku elementów szklanych Wykonawca winien odpowiednio zabezpieczyć przedmiot dostawy, tzn. w sposób uniemożliwiający potłuczenie się w/w elementów i odpowiednio oznakować opakowania (np. ostrożnie szkło). 9) Po dostawie i sprawdzeniu przedmiotu zamówienia pod względem jego zgodności z dokumentacją zamówienia w szczególności z parametrami określonymi w formularzu rzeczowo-cenowym, zostanie sporządzony protokół odbioru, którego data wykonania oznacza odbiór końcowy realizacji zadania oraz początek okresu gwarancji. Protokół sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, dla każdej ze stron po jednym egzemplarzu. Protokół odbioru stanowi potwierdzenie wykonanej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia 100% dostarczonego przedmiotu zamówienia pod względem jego zgodności ze specyfikacją sprzętu oraz przedstawioną ofertą w obecności Wykonawcy lub jego upoważnionego przedstawiciela. Sprawdzenie odbywać się będzie przy dostawie w miejscu, do którego Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 10) Wykonawca zobowiązuje się do złożenia przy dostawie sprzętu dokumentacji w języku polskim, w tym: dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi, deklaracji zgodności, certyfikatów/ zaświadczeń normami określonymi w opisie oferowanego urządzenia. 11) Wykonawca zapewni termin gwarancji minimum 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach