Przetargi.pl
Doposażenie placu zabaw w Przedszkolu nr 29 przy ul. Hubala 7 w Tychach - III

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie placu zabaw w Przedszkolu nr 29 przy ul. Hubala 7 w Tychach - III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw przy Przedszkolu nr 29 przy ul Hubala 7 w Tychach. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części (zadania), w ramach których zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zakres robót obejmuje: ZADANIE 1 – strona wschodnia 1.montaż urządzeń zabawowych o konstrukcji metalowej z elementami z tworzyw sztucznych; o konstrukcji drewnianej z elementami z tworzyw sztucznych; o numerach: C1-C8;C11;1xC13;C14;C15;C17, oraz urządzeń towarzyszących konstrukcji drewnianej: ławki, kosze, domki drewniane o numerach: C19;3xC20;C22. Numeracja urządzeń zgodna z opisem w Projekcie budowlanym – legenda do planszy zagospodarowania terenu. 2. wykonanie pod urządzenia nawierzchni amortyzujących z gumowych mat przerostowych 3. wykonanie mini boiska o wym. 5x10m w nawierzchni syntetycznej na podbudowie przepuszczalnej 4. remont placu z kostki brukowej wraz z montażem gier chodnikowych - 75,0 m2 5. wykonanie nawierzchni trawnikowej wraz z robotami porządkowymi na pow. ~ 1300 m2. 6. wykonanie drenażu z włączeniem do istniejącej kd - rury i studnie drenarskie PVC -170 mb Obsługa geodezyjna zadania, z pomiarem powykonawczym i uzupełnieniem mapy zasadniczej stanowi integralną część zadania. ZADANIE 2 – strona południowa 1.montaż urządzeń zabawowych o konstrukcji metalowej z elementami z tworzyw sztucznych; o konstrukcji drewnianej z elementami z tworzyw sztucznych; o konstrukcji drewnianej o numerach C9;C10;C12;1xC13;C16 oraz urządzeń towarzyszących : ławki, kosze, domki drewniane o numerach C18; 2xC20;C21;. Numeracja urządzeń zgodna z opisem w Projekcie budowlanym – legenda do planszy zagospodarowania terenu. 2. wykonanie pod istniejącym urządzeniem nawierzchni amortyzującej upadek w postaci pola piaskowego 3. remont istniejących urządzeń zabawowych 4. wykonanie nawierzchni trawnikowej wraz z robotami porządkowymi na pow. ~ 600 m2 Obsługa geodezyjna zadania, z pomiarem powykonawczym i uzupełnieniem mapy zasadniczej stanowi integralną część zadania. Cena oferty winna być obliczona na podstawie dokumentacji stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót, technologie, sposób realizacji oraz charakterystykę urządzeń określa załącznik nr 4 do Siwz, na który składają się dokumentacja projektowa pn . „Doposażenie placu zabaw przy Przedszkolu nr 29 przy ul. Hubala w Tychach” opracowana przez Brzeskie Przedsiębiorstwo Zieleni Piotr Siwik, ul. Jana Pawła II 17/4, 49-300 Brzeg oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Zgodnie z § 4.3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego, jeśli w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. Zgodnie z zapisami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogólnych warunków umowy, Zamawiający przyjął rozliczenie ryczałtowe, a nie kosztorysowe, a co za tym idzie nie ma obowiązku udostępniania przedmiaru robót. Cena oferty winna być obliczona na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający pomocniczo dołącza przedmiar robót z podstawami wyceny i orientacyjnymi ilościami obmiarowymi Uwaga: 1. W przypadku gdy Wykonawca zamierza zastosować urządzenia równoważne (równoważność opisana w projekcie), zobowiązany jest dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę urządzeń w pełni zgodnych z projektem, Zamawiający zweryfikuje ich karty katalogowe działając zgodnie z punktem 7.5 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wiodącym motywem plastycznym obiektu, jest świat dinozaurów przejawiający się we wzornictwie urządzeń ( str 7 , punkt V. a) , opisu technicznego do projektu). Zamawiający dopuszcza inne motywy plastyczne we wzornictwie urządzeń typu las, rośliny, zwierzęta z zastrzeżeniem zachowania funkcji urządzeń i zestawów zabawowych. Ponad to zamawiający wymaga aby w przypadku zastosowania równoważnego motywu przewodniego cały plac zabaw był utrzymany w jednej tematyce. 3. W zakresie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załącznik nr 4, Projekt Budowlany, strona 12 oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, strona 5 wykreśla się: „Gwarancja na urządzenia zabawowe i towarzyszące minimum 36 miesięcy. Na etapie składania ofert przez wykonawców każdy oferent powinien przedstawić inwestorowi - wraz z ofertą - karty techniczne wszystkich urządzeń zabawowych i towarzyszących, które będą użyte na placu zabaw. Karty techniczne powinny zawierać dane techniczne oraz ilustracje urządzeń” 4. Graficzny podział na zadania nr I i II zaznaczono na planach zagospodarowania terenu (rysunki R1 i R2) i oznaczono literą D.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN) Zadanie nr 2: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2 zbiorcze zestawienie kosztów dla zadania nr 1 i zadania nr 2 (załącznik nr 1a) 3 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2a do SIWZ); 4 dowód wpłaty wadium; 5 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kserokopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach