Przetargi.pl
Budowa nawierzchni utwardzonych w postaci nowych ciągów komunikacyjnych i pochylni (parking, chodniki) wraz z remontem istniejących schodów terenowych oraz robotami towarzyszącymi dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21”

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nawierzchni utwardzonych w postaci nowych ciągów komunikacyjnych i pochylni (parking, chodniki) wraz z remontem istniejących schodów terenowych oraz robotami towarzyszącymi dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa nawierzchni utwardzonych w postaci nowych ciągów komunikacyjnych i pochylni (parking, chodniki) wraz z remontem istniejących schodów terenowych oraz robotami towarzyszącymi dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21” Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - prac przygotowawcze, - demontaż istniejących nawierzchni utwardzonych, - demontaż istniejących wskazanych w projekcie obiektów małej architektury, - demontaż istniejących wskazanych w projekcie urządzeń zabawowych, - demontaż istniejących schodów zewnętrznych, - niwelacja wskazanych w projekcie części terenu wraz z ukształtowaniem terenu i zieleni, - remont istniejących drewnianych urządzeń zabawowych, - remont istniejących schodów zewnętrznych, - remont istniejących schodów terenowych, - wykonanie schodów zewnętrznych blokowych, - wykonanie ogrodzenie i furty wejściowej, - budowa nawierzchni utwardzonych w postaci nowych ciągów komunikacyjnych i pochylni (kostka betonowa szara, żółta i grafitowa) - budowa nawierzchni utwardzonych w postaci nowych placów (nawierzchnia asfaltowa do malowania kredą, nawierzchnia EPDM –bezpieczna), - budowa nawierzchni biologicznie czynnych (trawnik, zrąbki drewniane, żwir), - montaż obiektów małej architektury: kosze na odpadki, ławki, tablice informacyjne, - montaż obiektów małej architektury – urządzeń zabawowych (piaskownice, zamek), - wykonanie nasadzeń zieleni wysokiej, - wykonanie nasadzeń zieleni niskiej, Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Projekcie budowlano – wykonawczym modernizacji placu zabaw w Przedszkolu nr 21 autorstwa Biura Projektowego: Projektowanie Architektoniczne, Wycena Nieruchomości Anna i Bartosz Michalscy oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 4 do Siwz. Zgodnie z § 4.3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego, jeśli w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. Zgodnie z zapisami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogólnych warunków umowy, Zamawiający przyjął rozliczenie ryczałtowe, a nie kosztorysowe, a co za tym idzie nie ma obowiązku udostępniania przedmiaru robót. Cena oferty winna być obliczona na podstawie dokumentacji stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający pomocniczo dołącza przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2 wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów (załącznik nr 1a do SIWZ); 3 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2 do SIWZ); 4 dowód wpłaty wadium; 5 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kserokopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach