Przetargi.pl
Wykonanie w procedurze „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Łękawica”

Gmina Łękawica ogłasza przetarg

  • Adres: 34321 Łękawica, ul. Wspólna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 651 601 , fax. 338 651 701
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łękawica
    ul. Wspólna 24
    34321 Łękawica, woj. śląskie
    tel. 338 651 601, fax. 338 651 701
    REGON: 7218263400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lekawica.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w procedurze „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Łękawica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania pn: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Łękawica” zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 SIWZ. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi dla następujących zadań: a) zadanie I – Sieć kanalizacji sanitarnej w rejonie osiedla Kiczora w Kocierzu Rychwałdzkim; b) zadanie II - Sieć kanalizacji sanitarnej w rejonie osiedla Palarzówka w Okrajniku; c) zadanie III - Sieć kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Zagrodowej w Łękawicy; d) zadanie IV-Sieć kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Beskidzkiej w Kocierzu Rychwałdzkim; 1.1. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje m.in.: a) wykonanie projektu budowlanego wraz z wszelkimi niezbędnymi opracowaniami; b) wykonanie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego; c) wykonanie przedmiaru robót; d) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; e) wykonanie informacji BIOZ; f) wykonanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu; g) uzyskanie wymaganych przepisami odrębnymi decyzji administracyjnych; h) uzyskanie uprawomocnionych decyzji pozwolenia na budowę we właściwych jednostkach administracji; i) uzyskanie innych uzgodnień, opinii niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę oraz wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem; 1.2. Dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać przy zachowaniu najwyższej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t.j z 2013 r, poz. 1129), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane ((t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) i innymi aktami normatywnymi. 1.3. W dokumentacji projektowej wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lud usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, chyba, że będzie to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie będzie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy lub równoważny. Dopuszczając możliwość rozwiązania równoważnego, wykonawca winien dokładnie wskazać zakres tej równoważności poprzez precyzyjne określenie wymagań w odniesieniu do dopuszczanego zakresu równoważności. 2. wykonanie robót budowlanych tj. budowa sieci kanalizacji sanitarnej bez przyłączy domowych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz w oparciu o decyzje pozwoleń na budowę; 3. sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zaświadczeń i pozwoleń na użytkowanie wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej; 4. prowadzenie nadzoru autorskiego w zakresie określonym w ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane ((t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 8 SIWZ). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych produktów lub usług pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż te, które one zastępują. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałyby dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: - w pieniądzu- winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Gilowicach - Nr rachunku 07 8141 0008 0000 1658 2000 0050 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 roku poz. 0raz z 2015, poz. 978 i 1240) 3. Wadium w postaci dokumentu (gwarancji, poręczenia) należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Urzędu Gminy w Łękawicy, ul. Wspólna 24. 4. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert (dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku Zamawiającego). 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, to gwarancja winna być bezwarunkowa, nieodwołalna i sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Oferta nie zabezpieczona w formie wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach