Przetargi.pl
Doposażenie placu zabaw: - zadnia 1) przy ul. Mieszka I - zadanie 2) na osiedlu Niepodległości - zadanie 3) w Parku Miejskim

Burmistrz Chrzanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, al. Henryka 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7585101 , fax. (032) 623 37 86
  • Data zamieszczenia: 2014-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Chrzanowa
    al. Henryka 20 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 7585101, fax. (032) 623 37 86
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie placu zabaw: - zadnia 1) przy ul. Mieszka I - zadanie 2) na osiedlu Niepodległości - zadanie 3) w Parku Miejskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Doposażenie placu zabaw: - zadnia 1) przy ul. Mieszka I - zadanie 2) na osiedlu Niepodległości - zadanie 3) w Parku Miejskim Zamówienie obejmuje: 1) Opracowanie projektów zagospodarowania terenu placów zabaw w zakresie doposażonych urządzeń zabawowych. Projekty należy wykonać na mapach dostarczonych przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Wykonawca dostarczy projekt zagospodarowania terenu Zamawiającemu do 2 tygodni od daty podpisania umowy. Projekty zagospodarowania terenu muszą być wykonane przez projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane tj. uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej bez ograniczeń. Projekty powinny zawierać: - schematy, rysunki, przekroje oraz sposób posadowienia i montażu doposażonych urządzeń, - zaświadczenie o przynależności projektanta do właściwej izby samorządu zawodowego, - oświadczenie projektanta o sporządzeniu projektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2) Dostawę i montaż urządzeń zabawowych. Wszystkie urządzenia powinny być fabrycznie nowe, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, a także spełniać wymogi normy PN-EN-1176. Powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewnić bezpieczeństwo dla korzystających z tych urządzeń dzieci. Przy montażu urządzeń muszą być zachowane strefy ochronne bezpieczeństwa - wykonane zgodnie z opisami przy atestach dla poszczególnych typów urządzeń montowanych oraz już istniejących na placu zabaw. 3) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni z płytek gumowych EPDM (nawierzchnia dwuwarstwowa w formie płytek, dolna warstwa amortyzująca wykonana na bazie granulatu SBR, górna warstwa ozdobna wykonana z granulatu EPDM) w strefie bezpieczeństwa określonej przez producenta urządzeń zabawowych. Nawierzchnia musi być przepuszczalna bez konieczności stosowania odwodnieni skanalizowanych, wykonana na podbudowie z kruszywa naturalnego o spadku około 1% w celu ułatwienia spływu wód opadowych. W zakres prac wchodzi: - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości - głębokość 20cm - ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, -podbudowa z kruszywa naturalnego, warstwa dolna po zagęszczeniu 15 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna po zagęszczeniu - 8 cm, - posadowienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt dla bezpiecznej wysokości upadku HIC: * 200 cm - 29 m2(kolor zielony), * 150 cm - 53 m2 (kolor niebieski, zielony). Nawierzchnia bezpieczna musi posiadać certyfikat, wydany przez autoryzowane laboratorium, dotyczący oferowanej nawierzchni (wraz z podbudową), potwierdzający zgodność jej parametrów z wymogami normy EN 1177 dla wysokości upadku wskazanej przez producenta poszczególnych urządzeń zabawowych, kartę techniczną oferowanej nawierzchni z wytycznymi producenta, atest PZH. 4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl (zakładka: zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach