Przetargi.pl
Doposażenie bazy dydaktycznej oraz przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III, w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci kl I-III szkół podstawowych Gminy Dziemiany

Gmina Dziemiany ogłasza przetarg

  • Adres: 83-425 Dziemiany, ul. 8 Marca 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6880022 , fax. 058 6880128
  • Data zamieszczenia: 2011-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziemiany
    ul. 8 Marca 3 3
    83-425 Dziemiany, woj. pomorskie
    tel. 058 6880022, fax. 058 6880128
    REGON: 19167513200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziemiany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie bazy dydaktycznej oraz przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III, w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci kl I-III szkół podstawowych Gminy Dziemiany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1. Doposażenie bazy dydaktycznej W ramach projektu przewidziano zakup następujących przedmiotów: 1) EduSensus Logopedia - pakiet poszerzony - program komputerowy - 2 szt. 2) EduSensus - terapia pedagogiczna - program komputerowy - 2 szt. 3) EduSensus - dyslekcja - program komputerowy - 2 szt. 4) Laptop - 2 szt. Wymagania minimalne: procesor czterordzeniowy, taktowanie rdzenia 2.66 GHz, SOCKED LGA 1156, system operacyjny 64-bit, przekątna ekranu 15,6 cali (1368x768), pamięć zainstalowana 4 GB, dysk twardy 320 GB SATA, napęd optyczny wbudowany DVD-RW, HDMI 1 szt., Złącza USB, złącze VGA, wbudowany LAN 100Mb, wbudowany WIRELESS LAN, czytnik kart, wbudowany Bluetooth v.3.0, dołączone podstawowe oprogramowanie biurowe, oprogramowanie antywirusowe, gwarancja - 24 mce 5) Rzutnik multimedialny - 2 szt. Wymagania minimalne: rozdzielczość optyczna 800 x 600, rozdzielczość maksymalna 1600 x 1200, kontrast min 4500:1, jasność ANSI [lumen] 2500, proporcje obrazu 4:3, 16:9, wbudowane głośniki, moc głośników [W] min 5, korekcja zniekształceń Keystone W pionie /- 40 stopni, technologia obrazu DLP, żywotność lampy [h] 4500, moc lampy [W] min 160, żywotność lampy w trybie ECO: min 5000 h, głośność pracy: max 35 dB, wejście S-Video, HDMI, złącza komputerowe: D-sub, USB, RS-232C, wyposażenie: Pilot, Baterie do pilota, Kabel VGA ,Kabel zasilający, gwarancja (projektor/lampa) 36 miesięcy 6) Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 2 komplety 7) Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 komplety 8) Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć logopedycznych - 2 komplety 9) Materiały pomocnicze (pomoce dydaktyczne, artykuły sportowe np. woreczki, ringo, piłki, piłeczki i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 2 komplety 10) Materiały pomocnicze (gry, układanki, pomoce dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze - 2 komplety 11) Materiały pomocnicze (gry, układanki, pomoce dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci - 2 komplety 2. Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III W ramach projektu przewidziano następujący zakres usług edukacyjnych: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - ogółem 210 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - godzin, zajęcia dla 35 uczniów, 4 grupy, 4 godz. tygodniowo, razem 140 w roku szkolnym 2011/2012; b) SP Kalisz - zajęcia dla 15 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 70 godzin w roku szkolnym 2011/2012; 2)Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - ogółem 140 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 17 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 70 godzin w roku szkolnym 2011/2012; b) SP Kalisz - zajęcia dla 15 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 70 godzin w roku szkolnym 2011/2012; 3) Zajęcia logopedyczne - ogółem 315 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 21 uczniów, 6 grup, 6 godz. tygodniowo, razem 210 godzin w roku szkolnym 2011/2012; b) SP Kalisz - zajęcia dla 12 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin w roku szkolnym 2011/2012; 4) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - ogółem 105 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP -zajęcia dla 24 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin w roku szkolnym 2011/2012; 5) Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze - ogółem 105 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 12 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 70 godzin w roku szkolnym 2011/2012; b) SP Kalisz - zajęcia dla 10 uczniów, 1 grupa, 1 godz. tygodniowo, razem 35 godzin w roku szkolnym 2011/2012; 6) Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci - ogółem 105 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 25 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin w roku szkolnym 2011/2012; 3. Bezpośrednim realizatorem usługi z ramienia Wykonawcy musza być osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje dla zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz.400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. 4. Jedna godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada 45 minutom. 5. Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizacje i dokumentacje zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.: a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcja szkoły; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa); c) sporządzanie sprawozdań z realizacji zajęć; prowadzenie i dokumentowanie zajęć zgodnie z zaleceniami Dyrektora Szkoły i Koordynatora Projektu d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu; e) opracowanie programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; f) dbałość oraz odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo dzieci podczas zajęć. g) dbałość o pomieszczenie, sprzęt i urządzenia wykorzystywane do realizacji projektu. h) realizowanie zaleceń osób/ instytucji uprawnionych do kontroli projektu. i) wykonywanie innych zadań związanych z poprawną realizacją projektu. j) ochrona i przetwarzanie danych osobowych dzieci i rodziców/ prawnych opiekunów zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) na podstawie imiennego upoważnienia wydanego przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziemiany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach