Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 40-523 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki 138
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2515186 , fax. 032 2515081
- Data zamieszczenia: 2009-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
ul. Tadeusza Kościuszki 138 138
40-523 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2515186, fax. 032 2515081
REGON: 03545711101122 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Donic wiszących wraz z uchwytami dla Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa donic wiszących wraz z uchwytami dla Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach. Ilość - 100 sztuk ( kompletów): Donice wykonane z polietylenu posiadające podwójne ścianki wypełnione wodą gwarantujące podlewanie roślin w - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 446190002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania objętej niniejszym zamówieniem działalności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Wymagany okres gwarancji: Okres min. 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Oświadczenie w zakresie spełnienia wszystkich wymagań art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn.zm. )oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy i oświadczenie w zakresie terminu związania ofertą oraz gotowości zawarcia umowy na warunkach zawartych w projekcie umowy. Parafowany wzór zapisów umowy. Wypełniony formularz oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów gospodarczych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w podziela na 8 zadań.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa skrzyń transportowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 10/2014
Dodano: 2014-04-03 - Dostawa skrzyń transportowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 57/2013
Dodano: 2013-11-15 - Dostawa skrzyń transportowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 48/2013
Dodano: 2013-10-23 - Dostawę skrzyń transportowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
Dodano: 2013-10-04 - Dostawa skrzyń transportowych dla Jednostki Wojskowej 4101 w Lublińcu
Dodano: 2013-05-22 - Dostawa skrzyń transportowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 49/2011
Dodano: 2011-08-29 - Dostawa skrzyń transportowych i pokrowców na broń dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
Dodano: 2010-10-29