Przetargi.pl
DOKOŃCZENIE WYKONANIA ELEWACJI BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W KOLE PRZY ULICY STARY RYNEK 15

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, Stary Rynek 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2721379 , fax. 0-63 2712379
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    Stary Rynek 15 15
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 2721379, fax. 0-63 2712379
    REGON: 00373048900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. bip.kolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOKOŃCZENIE WYKONANIA ELEWACJI BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W KOLE PRZY ULICY STARY RYNEK 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie w ramach zadania pod nazwą: Dokończenie wykonania elewacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Kole przy ulicy Stary Rynek 15, następujących robót budowlanych: 1) Docieplenie czterech elewacji budynku od strony podwórza warstwą styropianu o grubości 12 cm, 2) Docieplenie cokołu czterech elewacji budynku od strony podwórza poniżej chodnika z płyt styropianowych gr. 6 cm, 3) Malowanie kominów, 4) Malowanie elewacji od strony ulicy Stary Rynek i ulicy Wschodniej, 5) Odkopanie studzienki okiennej piwnicznej. Zakres rzeczowy robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1) Ocieplenie ścian budynku z płyt styropianowych gr. 12 cm: a) przygotowanie podłoża pod docieplenie metodą lekką - mokrą, oczyszczenie mechaniczne i zmycie podłoża, b) docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi frezowanymi gr. 12 cm, c) wykonanie tynku z suchej mieszanki tynkarskiej mineralnej 20, d) gruntowanie emulsją podkładową gruntującą Arkol SX pod farbę silikatową, e) malowanie 2 - krotne tynku mineralnego zewnętrznego farbą silikatową, f) montaż parapetów zewnętrznych. 2) Ocieplenie cokołu budynku z płyt styropianowych gr. 6 cm: a) rozebranie nawierzchni szerokości około 0,50 m przy cokołach, b) wykonanie wykopu na głębokość około 0,50 m przy cokole i wymiana istniejącego gruntu na piasek, c) przygotowanie podłoża pod docieplenie metodą lekką - mokrą, oczyszczenie mechaniczne i zmycie podłoża, d) docieplenie ścian fundamentowych budynku płytami styropianowymi frezowanymi gr. 6 cm, e) wykonanie tynku z suchej mieszanki tynkarskiej mineralnej 20, f) gruntowanie bitumiczną powłoką gruntującą Botazit BE901, g) wykonanie bitumicznej izolacji grubowarstwowej dwuskładnikowej Botazit BM92. 3) Malowanie kominów: a) przygotowanie podłoża pod docieplenie metodą lekką - mokrą, oczyszczenie mechaniczne i zmycie podłoża, b) gruntowanie emulsją podkładową gruntującą Arkol SX pod farbę silikatową, c) malowanie 2 - krotne tynku zewnętrznego farbą silikatową. 4) Malowanie elewacji od strony ulicy Stary Rynek i ulicy Wschodniej: a) przygotowanie podłoża pod docieplenie metodą lekką - mokrą, oczyszczenie mechaniczne i zmycie podłoża ścian i płyt balkonowych, b) gruntowanie emulsją podkładową gruntującą Arkol SX pod farbę silikatową ścian i płyt balkonowych, c) malowanie 2 - krotne tynku zewnętrznego i płyt balkonowych farbą silikatową, d) oczyszczenie z farby olejnej i malowanie parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich gzymsów i balkonów farbą olejną, e) oczyszczenie oraz malowanie farbami olejnymi balustrad kratowych oraz obróbek blacharskich na balkonach, f) wymiana zniszczonych fragmentów rur spustowych, g) montaż kratki wentylacyjnej. Kolorystyka elewacji tj. kolory i pola o takim samym kolorze wg kolorystyki obecnie istniejącej. 5) Odkopanie studzienki okiennej piwnicznej: a) rozebranie nawierzchni szerokości około 0,50 m przy cokołach, b) usunięcie gruntu zasypowego z istniejącej studzienki, c) przemurowanie otworu okiennego, d) montaż okienka piwnicznego, e) przygotowanie podłoża ścian studzienki pod tynki, oczyszczenie mechaniczne i zmycie podłoża, f) wykonanie tynku cementowego ścian studzienki z zaprawy cementowej, g) montaż nakrywy - rusztu studzienki okiennej. Szczegółowa charakterystyka, zakres oraz ilość robót budowlanych do wykonania został opisany w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy będą brać udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) posiadają doświadczenie zawodowe uzyskane samodzielnie lub w ramach konsorcjum (spółki cywilnej) obejmujące wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości minimum 50.000 zł brutto każda; definicja budynku użyteczności publicznej określona została §3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 roku Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), 3) dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności niezbędnej do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, 4) roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają sami, bez udziału podwykonawców, 5) udzielą co najmniej 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji producentów na zastosowane materiały i urządzenia, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie w/w warunków, każdy Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych zrealizowanych samodzielnie lub w ramach konsorcjum (spółki cywilnej) polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy), 3) informację na temat kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt 3 SIWZ - na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych, zaświadczenie potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 4) zobowiązanie o gotowości współpracy w przypadku udostępnienia przez inny podmiot osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, zgodnie z podpisanym oświadczeniem, które stanowi Załącznik Nr 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk OFERTA, 2) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z rozdziałem IV SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI ust. 2 SIWZ, 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 6) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.kolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach